='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 22 października 2013

Jesus del Pozo, Halloween - woda toaletowa- moja opinia!!!

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio robiąc zakupy w Hebe, bardzo uprzejma pani sprzedawczyni podarowała mi i mojej siostrze próbki perfum Halloween. Bardzo mi ten zapach przypadł do gustu, więc chcę się z Wami podzielić moją opinią na jego temat.


Oryginalny produkt wygląda tak:


Zapakowana próbka tak wyglądała:


Informacje ogólne:

  • firma: J. Del Pozo
  • nazwa: Halloween
  • dostępność: np. iperfumy.pl
  • cena: za 100 ml - ok. 100 zł



Od producenta:

"Uwodzicielski i magiczny zapach Halloween jest jak nektar miłości, który kusi nieodpartym urokiem. Wszystkie Panie poszukujące przyjemnych, delikatnych słodkich zapachów powinny chociaż raz zapoznać się z Jesus Del Pozo Halloween. Poczuj go i zakochaj się bez pamięci. Pomaluj swój świat na kolorowo. Zacznij od fioletów i niebieskości, czyli barw z flakonu Halloween, a potem przejdź przez inne kolory. Nie warto przecież poprzestawać na jednym zapachu, więc wypróbuj również i inne zapachy Jesus del Pozo. Halloween zawiera magnolię , fiołki, lilie i tuberozę przyprawione czerwonym pieprzem. Niech kontrast drzewa sandałowego, kadzidła, mirry i wanilii zaskoczy cię swym pięknem. Butelka perfum Halloween jest nowoczesna i przejrzysta, dzięki czemu pozwala rozchodzić się refleksom słońca, nadając im barwę fioletu. Poczuj się magicznie.

Nuty zapachowe: 
nuta głowy: bergamotka, jaśmin, limonka, lipa, banan 
nuta serca: magnolia, tuberoza, frezja, fiołek, gardenia, konwalia, różowy pieprz 
nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia, kadzidło, mirra "





A po otwarciu:





Moja opinia:
Świetny zapach. Ja takie uwielbiam, jest jednym z moich ulubionym. Wszystkie nuty zapachowe mi pasują.Jest piękny! Muszę kupić kiedyś normalne duże opakowanie! Polecam!






Wady i zalety:
+ długo się trzyma
+ jest intensywny

- nie ma


Co o nim sądzicie?? 

Całusy. 
M.

13 komentarzy:

  1. musiałabym powąchać, brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! I butelka wyglada tak halloweenowo! :D
    Musze przetestowac w drogerii.

    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/10/october-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie, próbka również nie jest nudnym flakonikiem, widać, że to dopracowany produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło ze strony tej Pani ;) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cena za 100 ml trochę duża, ale jak perfumy dobre to i ceny swojej warte :) uwielbiam perfumy, które mają w sobie wanilię, tak jak ten :) interesuje mnie też ten zapach banana, na pewno perfum ten piękne pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie potrafie wyobrazic sobie zapachu czytajac jego opis
    ale jesli znajde je gdzies napewno powacham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam o takich, ale wyglądają ciekawie ;D
    duży plus za to , że dlugo się utrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie swierze zapachy. niestety nie potrafie sobie wyobrazic zapachu po przeczytaniu skladnikow.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.