='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 28 października 2013

Halloween, mój "makijaż" !

Cześć dziewczyny!!!

Jakiś czas temu długo się zastanawiałam , co zmalować na nadchodzące Halloween. Sama tego dnia nie obchodzę jakoś szczególnie , ale po prostu chciałam się trochę pobawić z makijażem. W końcu każda wymówka jest dobra :) Tak więc z siostra usiadłyśmy i zaczęłyśmy "tworzyć". Pamiętajcie, że to był pierwszy raz, gdy robię takie coś , więc proszę o wyrozumiałość:) 

Moja charakteryzacja przedstawia trochę pobitą, zranioną i pociętą kobietę :P albo zombi , jak kto woli .



A teraz zostawiam Was ze zdjęciami ! Jeśli macie jakieś pytania odnośnie charakteryzacji, to piszcie w komentarzach! :) 







Moja siostra Natalia też zmalowała świetną pracę , więc zobaczycie ją na jej blogu. I to by było na tyle, mam nadzieję, że komuś podrzuciłam pomysł :) Życzę miłego wieczoru!

Pytania w komentarzach piszcie :)

Całusy.
M.

45 komentarzy:

  1. O masakra! Jakbym Cię zobaczyła nocą to dostałabym zawału bezapelacyjnie! Świetna charakteryzacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jestem pod wrażeniem ;) świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Charakteryzacja w stylu: "...bo zupa była za słona" ;D hahaha Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę pobitą, zranioną i pociętą kobietę ? Raczej bardzo pobitą, zranioną i pociętą kobietę. Wyszło genialnie. Przerażasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie chciałam być aż taka drastyczna :)

      Usuń
  5. Super ! Jak dla mnie bomba , wygląda całkiem realistycznie. Najlepsze jest to rozcięcie na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow ale efekt- jestem pod wrażeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !!! Te rozcięcie na policzku.... MEGA !!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeboskie! ale ta rana na policzku masakra, aż mi się słabo zrobiło ;D Genialne, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, te rany wyglądają jak prawdziwe!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rany wyszły bardzo realistycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda przerażająco, czyli genialnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba jednak wolę Cię w codziennych makijażach ;D czyli na plus !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha;) ja też siebie w takich wolę ;):P

      Usuń
  13. Wow, great job! :D You have a great talent!
    Thanks for your comment on my blog! ^-^

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo kurcze wyglądasz groźniej jak Natalia :) ten jest amazing w sam raz na halloween :) też bym chciała coś takiego mieć choć raz :( kto mi zrobi?

    OdpowiedzUsuń
  15. No rozłożyłaś mnie na łopatki - Ja proponuję razem z siostrą wyjdźcie na ulicę i zwrócicie się do kogoś o pomoc - gwarantuję,że najpierw będziecie musiały Wy reanimować tego, kogo o pomoc poprosicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezus :O ja myślałam w pierwszej chwili, że cię tak ktoś skatował, straszne :O pełna podziwu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak zrobiłaś efekt rozciętej i odstającej skóry? Coś przykleiłaś?

      Usuń
    2. Na miejsca , w których mają być rany nakładam żelatynę z wodą( razem rozgrzane, żeby powstał taki "klej"), albo zwykły klej biurowy . Na to daję jedną warstwę chusteczki postrzępionej, potem znowu "klej" i znowu chusteczka. Jak to już zaschnie to daję na to podkład i puder, dookoła robię odpowiednie kolory, do samego środka "rany" daję czarną kredkę. lub eyeliner. Całość "artystycznie" powlekam krwią. :P

      Usuń
    3. Nigdy bym na to nie wpadła, serio mega charakteryzacja *.*

      Usuń
    4. O właśnie o to miałam pytać, ale stwierdziłam, że przejrzę komentarze, bo pytanie może się powielić :]

      Usuń
  17. Jak na pierwszy raz to jestem pełna podziwu :D Wyszło Ci bardzo realistycznie i przerażająco! Hehe "trochę zraniona" to mało powiedziane, wyglądasz jakbyś miała zderzenie z pędzącym pociągiem :D Brawo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha;P nie chciałam być aż tak drastyczna w opisie ;)

      Usuń
  18. O MATKO!!! wysżło wspaniale
    super!!

    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. You did such a great job!!

    It would be great if we could follow each other!

    I am now following you on GFC and would love for you to follow me back!!

    Blog: http://www.stylememoirs.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda niesamowicie! Ja stawiam na makijaż ala zombie, choć zastanawiam się nad małymi rankami tu i ówdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski ten makijaż, jeśli tak go można nazwać ^^
    Jest taki realistyczny! ;D
    Pozytywnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O masakra myslalam ze mialas wypadek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.