='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 14 października 2013

HAKURO ! Moi nowi pomocnicy ! H76 , H24 - recenzja

Cześć dziewczyny!!!

Chciałaby się z Wami podzielić opinią na temat pędzelków firmy HAKURO .  Posiadam już od nich pędzelek do podkładu H50s , który jest świetny. Robiąc zamówienie razem z siostrą, kupiłam pędzelek do cieni H76 i do różu H24.


Pędzle przyszły bardzo porządnie zapakowane:


Zacznę od mniejszego , czyli HAKURO H76:


Informacje ogólne: 

  • firma: HAKURO
  • nazwa: H76 - pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni
  • cena: ok. 16 zł
  • kolor włosia: biały
  • rodzaj włosia: naturalne
  • rączka: drewniana
  • dostępność : ja kupiłam na cocolita.pl

"Pędzel kosmetyczny popularnej polskiej marki Hakuro. Pędzel H76 wykonany został z wysokiej jakości naturalnego, tlenionego włosia kozy. Miękkie włosie, ułożone w okrągłej skuwce, przycięte zostało na kształt małego "jajeczka"/kulki. Stanowi niezastąpione narzędzie do wykonywania makijażu oka. Idealnie umożliwi podkreślenie dolnej powieki, jak i aplikację cieni w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka. Sprawdzi się również w precyzyjnym rozcieraniu cieni (gdy szczególnie zależy nam na mniejszej ilości cieni) oraz w rozświetlaniu wewnętrznego kącika oka. Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, nie gubi włosia i nie odkształca się. Łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Rączka drewniana, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość."


Moja opinia: 
Pędzel świetnie spisuje się do precyzyjnego nakładania cieni , np. w wewnętrznym kąciku, lub na dolnej powiece. Świetnie radzi sobie z rozcieraniem kreski eyelinera. Bardzo pomocny pędzelek. Lubię go używać, jest po  prostu świetny !!!




A teraz czas na HAKURO H24:


Informacje ogólne: 




  • firma: HAKURO
  • nazwa: H24- pędzel do różu/bronzera
  • cena: ok. 25 zł
  • kolor włosia: biały, podpalany brązem
  • rodzaj włosia: naturalne
  • rączka: drewniana
  • dostępność : ja kupiłam na cocolita.pl

"Pędzel kosmetyczny popularnej polskiej marki HakuroPędzel H24wykonany został z wysokiej jakości włosia syntetycznego, tricolorowego z dominującym kolorem kremowym. Bardzo miękkie włosie, ułożone w lekko spłaszczonej skuwce, przycięte zostało po skosie. Stanowi idealne narzędzie do rozprowadzania wszelkich pudrów brązujących (bronzerów), róży, rozświetlaczy. Niezastąpiony jest również do nakładania produktów mineralnych. Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, nie gubi włosia i nie odkształca się. Łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Rączka drewniana, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość. "


Moja opinia:
Pędzel jest idealny do nakładania zarówno różu na policzki , jak i bronzera! Bardzo polubiłam ten pędzelek, jest miękki i świetnie, delikatnie nakłada produkty na twarz, świetnie je rozciera!!! 



Porównanie wielkości obu pędzelków:


Wady i zalety:
+ miękkość włosia 
+ naturalne włosie
+ przystępna cena
+ są dostępne w w wielu miejscach w sieci
+ idealnie się sprawują w swoich zadaniach

- nie mają

Bardzo przypadły w do gustu pędzelki tej firmy i szczerze Wam je polecam. Są naprawdę profesjonalne! Jeśli dopiero zaczynacie przygodę z makijażem , to te perełki Wam mogą bardzo pomóc :)

Używałyście już pędzli tej firmy?? Co o nich sądzicie?

Całusy.
M.

14 komentarzy:

  1. jeszcze pędzelków z tej firmy nie miałam :)
    Ale widzę, że warto zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie posiadam tylko 2 pędzle, z których jestem mega zadowolona ;)
    Szykuję się na zakup kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam !;) Też myślę nad kolejnymi!

      Usuń
  3. Widzę zmiany w nagłówku :) Nie wiem czy u wszystkich tak jest, ale u mnie na dole pojawił się suwak :P Za szeroki masz nagłówek czy ramki boczne ;))
    A co do pędzli, kusiły mnie, kusiły, kupiłam z Essence, może faktycznie jest kiepski, ale ostatnio powróciłam do nakładania palcami cieni i to jest najlepsze co mogłam zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od rozdzielczości, bo np. u mnie na laptopie jest wszystko ok, a u mojej siostry na komputerze jest już od zawsze suwak.. Ten nagłówek będzie jeszcze ulegał kilu przeróbkom, bo i tak jest za duży, muszę nad tym pokombinować ;)
      Każdy nakłada tym czym lubi , ja też czasem posługuję się palcami , gdy nakładam jakiś konkretny brokatowy cień ;)

      Usuń
  4. Prezentują się ładnie i tyle na temat, bo nie znam się i nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jak narazie 4 pędzle z Hakuro H70, H77, H50s, H55. Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę nie posiadam jeszcze żadnego pędzla z Hakuro ale może nibawem :) Serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. H76 mi się podoba, lubię takie precyzyjne pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pędzelki od hakuro, również posiadam ich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. H76?:D ja sie na tych pendzlach w ogole nie znam... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.