='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 16 października 2013

FITOMED - OŻYWKA EKSTRA ZIOŁOWA do włosów koloryzowanych !!! - recenzja

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio otrzymałam do testów kolejny produkt od firmy Fitomed . Jest to odżywka do włosów koloryzowanych. Jestem z niej zadowolona i chcę się z Wami podzielić moją opinią na jej temat !


Informacje ogólne:
  • firma: Fitomed
  • nazwa: Odyżwka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych, odcienie jasne, rumianek i słonecznik
  • cena: 9 zł
  • pojemność: 200 ml
  • dostępność: np. fitomed.pl


Od producenta:
"Składniki bioaktywne: wyciąg z koszyczka rumianku i płatków słonecznika o zwiększonej zawartości barwnika, d-pantenol, witamina E.


Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje jasny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk.
Sposób użycia: stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać.
Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu wskazane jest stosowanie szamponu "Rumianek i płatki słonecznika" (odcienie jasne)."




Skład:


Moja opinia:
Stosuję ten produkt od jakiegoś czasu i przyznaję, że jest bardzo dobry. Wielkim plusem jest skład tego produktu, naturalny! Zapach jest delikatny i ziołowy. Kolor żółtawy. Odżywka jest idealna do mojego typu włosów, po rozjaśnianiu. Bardzo ładnie utrzymuje ich kolor! Nie podrażnia skóry głowy. Daje bardzo ładny i delikatny efekt. Jedyny minus to wydajność, bo na moje długie włosy muszę użyć dość sporą ilość . Myślę ,że gdy ją będę kupowała , to wezmę większą wersję . Ogólnie mówiąc, odżywka jest idealna do jasnych włosów, bardzo dobrze się spisuje!!!





Tak wygląda już sama odżywka:



Wady i zalety:
+ dobrze odżywia włosy
+ idealnie utrzymuje mój odcień
+cena
+ nadaje ładny połysk włosom

- wydajność


Odżywkę tę otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fitomed, za co serdecznie dziękuję!! Pamiętajcie jednak, że moja opinia jest w 100% szczera!!



Co o niej sądzicie?? Miałyście już?

Całusy.
M.

27 komentarzy:

  1. Chciałabym sprawdzić ją na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji jej wypróbować, włosy mam farbowane, ale cena kusi. W dodatku ekstrakty tak wysoko w składzie, jakiś szok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten skład średnio się podoba... moje włosy lubią ekstrakty, oleje, a tu tego nie ma za bardzo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam farbowanych/rozjaśnianych włosów, ale inne odżywki z Fitomed bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ją widziałam na innym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty Fitomed, tej odżywki akurat nie miałam i pewnie nie będę miała, gdyż nie jest ona dla moich włosków ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Great review!
    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Have a nice day!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze produktów tej marki nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam odzywkę fitomedu ale do wlosów ciemnych z henna i herbatą,jest bardzo dobra nadal ja testuje;)
    zapraszam do wspólnej obserwacji;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy produkt :)
    niedawno miałam szampon tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam jedna z ich odżywek do suchych włosów ale mnie nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku :/

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe znam jej, chętnie przetestowałabym do włosów ciemniejszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na naprawdę fajną :) Ja nie farbuję to niestety nie sprawdzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam jej ;D ale wydaje sie ciekawa ;D

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tej odżywki, nie miałam, ale ciekawa jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam do włosów ciemnych i bardzo polubiłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywki jeszcze nie miałam, ale zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny produkt, trzeba by się za nią rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wczoraj kupilam szampon z witamina B do wlosow bo niczego nie uzywam do wlosow tylko jedwab i olejek i mam wrazenie ze je strasznie zaniedbalam. Po pierwszym umyciu ze nie sa takie suche.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.