='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 31 października 2013

Essence Stay matt - lip cream - RECENZJA!

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio pisałam o innym błyszczyku z tej serii. Dzisiaj kolej  na jego jaśniejszego braciszka :)


Informacje ogólne:

  • firma: Essence
  • nazwa: Stay matt - lip cream 
  • pojemność: 4 ml
  • cena: ok. 8 zł
  • dostępność: wiele drogerii typu: hebe, Natura


Moja opinia:
Uwielbiam te błyszczyki! Są świetne . Kolor i pigmentacja jest idealna. Wykończenie matowe również ładnie wygląda na ustach . Długo się utrzymuje . Cóż tu więcej mówić, jest idealny. Zobaczcie, jak wygląda na ustach !




Kilka informacji od producenta:








A tak wygląda na ustach:







Wady i zalety:
+ pigmentacja
+cena
+kolor
+trwałość

- już nie napiszę, że jest to dostępność, bo będąc ostatnio w drogerii Natura, znalazłam tam wszystkie rodzaje tych błyszczyków!


Co o nim sądzicie?? Lubicie te błyszczyki?

Całusy.
M.

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten kolor podoba, gdybym miała się decydować na zakup któreś z tej serii to wzięłabym właśnie tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda na ustach. P.S. Fajny blog. OBSERWUJĘ http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek:) Tobie pasuje:) Ja wolę dla siebie ten o różowo-czerwonym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) A nie ''zbiera się'' w kącikach ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrzymuje się dość długo, jak dobra pomadka , nie zbiera się;)

      Usuń
  5. Ja błyszczyków nie lubię, ale ten błyszczyk to właściwie nie błyszczyk :) Efekt mi się podoba, ale wybrałabym inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt na ustach! Kolor też całkiem ładny, podoba mi się :] W podobnym odcieniu mam błyszczyk z serii Stay with me ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu chciałam sobie sprawić parę odcieni i nie dostałam ich w żadnym z 4 center handlowych w których byłam, poddałam się i olałam sprawę :) Bardzo mi się podoba efekt na ustach, ale nie chce mi się już na nie marnować nerwów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to dość dziwne, że nigdzie ich nie ma, ale ja ostatnio byłam w Naturze, a tam były wszystkie !:)

      Usuń
  8. Podoba mi się ;) Bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ladny. ja szukam teraz puaskowego brazu na usta

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wygląda na ustach :) seirio - zakochałam sie w nim :) u wielbiam takie maty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor bardzo mi się podoba , choć ja bardziej wolę pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda tak ślicznie, że pewnie niedługo się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą pomadkę, ale wysusza mi usta i rzadko jej używam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej super jest, jak mi wpadnie jakaś kaska to chyba zainwestuję *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.