='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 6 października 2013

ESSENCE Stay matt lip cream- czerwień - moja opinia!!!

Cześć dziewczyny!!!

Jak już pewnie dostrzegłyście, uwielbiam nosić czerwień na ustach. Muszę się z Wami podzielić moim ulubionym błyszczykiem w tym kolorze firmy ESSENCE:)



Informacje ogólne:

  • firma: Essence
  • nazwa: Stay matt lip cream
  • cena: ok. 7 zł
  • pojemność: 4 ml
  • dostępność: szafy essence


Informacje od producenta:





Moja opinia:
Zakochałam się w tym błyszczyku od pierwszego użycia! Jest idealny. I mimo, że jest błyszczykiem, to na ustach zachowuje się jak pomadka. Przypomina mi pomadkę w czeronym kolorze od Catrice. Na ustach utrzymuje się długo;) Kolor jest bardzo głęboki, a pigmentacja jest świetna! Nic tylko kupować. Na nieszczęście , gdziekolwiek szukam go teraz w szafach essence - nigdzie nie umiem go dostać. Wszędzie wykupiony. Gdy uda mi się go dorwać, będę szczęśliwa! Polecam Wam!



Tak się prezentuje na ustach:







Wady i zalety:
+ pigmentacja
+ kolor
+ trwałość
+ kolor
+ cena

- nie ma ( no chyba,że ta dostępność)


Co o nim sądzicie?? Lubicie te błyszczyki?

Całusy.
M.

20 komentarzy:

  1. Piękna czerwień! Mi sie ona bardzo podoba u kogoś, mi niestety nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  2. ale niesamowity intensywny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaprosiłam Cie do akcji Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2 ;)

      Usuń
  3. łooo ale czerwień :)) ładne! ale nie dla mnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaki intensywny kolor daje na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia ust są cudowne, nie wiem jak Ty to zrobiłaś ale nie mogę oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie usta, zazdroszczę ! Kolor bardzo fajny, na serio świetny błyszczyk ! ; dd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę w ogóle dorwać tych błyszczyków :( mam kilka sklepów z essence i zawsze trafiam na pustki tam gdzie powinny leżeć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekny kolor blyszczyka.. wbrew pozorom nie latwy do znalezienia. Nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Followed back!
    Please check also my facebook page and like it if u can!

    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne usta <3 ja mam ale czerwien suę u mnie nie sprawdza, wyłazi za kontur ust. Jaśniejsze koory z tych pomadek dla mnie są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia;)
    Szukałam właśnie tego koloru, ale niestety nigdzie nie mogę go znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska ta czerwień!! ♥
    Uwielbiam!
    I sama poszukuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Soczysta czerwień, bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.