='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 29 października 2013

Danielle Laroche - szampon z minerałami Morza Martwego - moja opinia !!!

Cześć dziewczyny!!!

W ramach współpracy z firmą Etnospa otrzymałam do testów szampon, który sama sobie wybrałam, gdyż byłam bardzo ciekawa jego działania. Jeśli chcecie wiedzieć , co ja o nim sądzę, to czytajcie dalej!


Informacje ogólne:

  • firma: Danielle Laroche
  • nazwa: Mineralny szampon do włosów z minerałami Morza Martwego
  • pojemność: 400 ml
  • cena: ok. 25 zł
  • dostępność: np. etobazar.pl

Szampon przyszedł do mnie w takim oto profesjonalnym pudełku :


A po wyjęciu wygląda tak:


Od producenta+ skład:







Ma bardzo łatwy w użyciu dozownik:



Konsystencja jest taka jak u normalnego szamponu,trochę bardziej gęsta, a kolor szarawy, jak na zdjęciu, ale w rzeczywistości mniej przezroczysty, niż tu widzicie. Opakowanie jest przezroczyste ( zdj. powyżej), a ten szary kolor, to kolor samego szamponu:


Moja opinia:
Zacznę od zapachu. Mi przypomina zapachem jakieś mydło, jest delikatny. Gęstość mi również odpowiada. Zawsze myję włosy 2 razy z rzędu, bo i tak po zwykłym szamponie, przy pierwszym myciu się włosy nie pienią, ale przy tym wystarczy umyć je tylko  1 raz. Bardzo dobrze myje włosy. Pieni się fenomenalnie. Nie muszę zużywać ton produktu, żeby mi umył włosy. Mała ilość i już włosy są umyte. Poza tym, że szampon jest dobrym czyścikiem, to włosy po użyciu są bardzo miękkie. Ogromnym plusem jest to , że włosy się po nim nie elektryzują! Specjalnie, żeby zbadać, jak ten szampon działa na moje włosy, nie używałam przy jego stosowaniu jakiejkolwiek odżywki. I co? Moje włosy były miłe w dotyku, nawilżone ! Nie spotkałam się jeszcze z takim szamponem. Dodam jeszcze, że gdy moczę moje włosy przy kolejnym myciu, to w trakcie spłukiwania, czuję, że są bardzo gładkie i delikatne. Jeszcze takiego uczucia nie miałam, więc nie wiem ,jak Wam to opisać . Jeśli nie miałyście jeszcze tego szamponu, to żałujcie, nie wiem czy to zasługa tych minerałów, czy czegoś innego, ale ten szampon zdecydowanie podbił moje serce :) 

Poniżej macie zdjęcia moich włosów po 2 tygodniach stosowania tego szamponu. Nie mam na włosach żadnej odżywki, czy jedwabiu, są tylko umyte+ delikatnie pofalowane :):




Jeszcze na koniec podziękuję firmie Etnobazar/ Etnospa za możliwość przetestowania tego produktu ! Ten fakt nie miał wpływu na subiektywność mojej opinii!:)


Czy spotkałyście się już z tym produktem ?? Co myślicie o nim?

Całusy.
M.

28 komentarzy:

  1. ciekawy produkt i piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlosy odzywione i nie rlektryzuja sie to chyba dla mnie! wlasnie probuje odzywic moje wlosy odzywkami i szamponami z witamina B...
    Chetnie go wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon, po którym nie trzeba odżywki? Ja się na to piszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie jedynie nie podoba sie konsystencja ;) taka wodnista ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie konsystencja jest nawet bardziej gęsta niż u innych szamponów. Gdy nakładam na rękę, to on dalej jest w takiej "spiralnej " postaci w jakiej go wylałam. O tej konsystencji już świadczy to , że mała ilość wystarczy na umycie. Na zdjęciu tak się może wydawać, bo ten szampon już tam dłużej trzymałam do zdjęć i po dłuższym czasie się rozlał :)

      Usuń
  5. szampon wygląda jak szampan! dawno nic tak mnie nie kusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W butelce wyglada jak napój a działa całkiem dobrze jak na szampon, chciałabym spróbować na swoich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Design buteleczki i jego właściwości mocno mnie przekonują do zakupu :) Aczkolwiek wypróbowałabym też inne produkty - skoro ten dobry, to może i inne również
    :) A Twoje włosy w tych falach wyglądają nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale skład mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta butelka wygląda jak jakieś wino hihi ;d ale masz sliczne te włoski !

    OdpowiedzUsuń
  10. Znawcą nie jestem, ale jest silikon w składzie... Jakoś nie bardzo mnie zachęca ;) Pewnie masz takie gładkie bez odżywki przez ten silikon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to wedlug mnie ważniejsze jest działanie, jak pomaga moim włosom, to czemu nie ;)

      Usuń
  11. Hello!
    YOu have a very nice and stylish blog
    Maybe would like to follow each other?
    Would be great , just let me know and i follow back :)
    Gettings

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your lovely comment!
      Followed back on GFC
      You look a little bit like Rihanna (hope not agry) :)
      Keep in touch

      Usuń
  12. Muszę przyznać, że namówiłaś mnie na ten szampon, dodaję do listy zakupów hihi :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, it seems really luxurious for a shampoo... :)

    Have a good night dear...

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o nim nie słyszałam, a wygląda naprawdę ciekawie! Fajnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear, you have such a lovely blog! Maybe we can follow each other on GFC and on the other social networks?! Let me know, i’ll following u back with pleasure :) ♥

    My Blog ♥
    Instagram
    Youtube
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  16. kusi bardzo :D
    możliwe , że go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie wygląda rewelacyjnie, a Twoje włosy są dla niego najlepszą reklamą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam takiego szamponu. Twoja opinia bardzo zachęca, muszę zapisać żeby nie zapomnieć o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj chciałabym użyć takiego szamponu, ale niestety na razie mam problemy ze skórą głowy i tylko szampon dermatologa wchodzi w grę :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy o nim nie słyszałam ale muszę Ci przyznać,że mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.