='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 25 października 2013

Cherie eye shadow od Quiz Cosmetics - RECENZJA + MAKIJAŻ "KROK PO KROKU " !!!

Cześć dziewczyny!!!

Jak już pewnie wiecie, niedawno otrzymałam kosmetyki firmy Quiz Cosmetics . Moje recenzje zaczynam od opinii na temat cienia tej firmy, Cherie eye shadow, nr 14  . Jestem z niego bardzo zadowolona ! Zacznę od recenzji, a w drugiej części posta czeka na Was mój mały tutorial do makijażu wykonanego przy użyciu m.in. tego właśnie cienia ! 








Informacje ogólne:
  • firma : Quiz Cosmetics
  • nazwa: Cherie eye shadow nr 14 
  • masa: 6 g
  • cena: ok. 4 zł
  • dostępność: quiz.pl


Od producenta + skład:
"Satynowa struktura cieni z dodatkiem niezwykle delikatnej, szlachetnej perły pokrywa powieki subtelną poświatą , nadając im zmysłowej świetlistości.
Idealnie kremowa konsystencja sprawia, że cienie niezwykle łatwo i przyjemnie się aplikują. Specjalna opracowana receptura cieni zapobiega ich kruszeniu i nieestetycznemu zbieraniu się w załamaniach powieki."


A tak wygląda z bliska:






SWATCHE : ( bez jakiejkolwiek bazy ! )



Moja opinia:
Muszę przyznać, że jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona tym cieniem! Ma świetną pigmentację, nie osypuje się , trzyma się świetnie. Kolor jest piękny, a dzięki satynowemu wykończeniu ma piękny blask. Nadaje się idealnie do dziennego makijażu ! A jeśli chcecie same się przekonać, jak wygląda na powiece, to zobaczcie zdjęcia makijażu oka z użyciem tego cienia! Myślę, że spokojnie dorównuje cieniom z paletek Sleek'a :)


I to tyle o samym cieniu, a poniżej już makijaż. 



Tych kosmetyków będziemy potrzebować:



A tu macie krótkie "krok po kroku":


1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie, bez niej ani rusz ! + podkreślamy brwi
2. Wzdłuż górnej linii rzęs prowadzimy kreskę kajalem( jak to jest w moim przypadku, można użyć zwykłej kredki do oczu)
3. Rozcieramy kreskę za pomocą pędzelka do tego przeznaczonego, nakładamy matowy brązowy cień.
4. Od wewnętrznego kącika górnej powieki, do mniej więcej połowy powieki nakładamy cień Cherie .
5. Na środek górnej powieki nakładamy odrobinę jasnego perłowego cienia.
6. Na dolną powiekę od wewnątrz nakładamy: cień Cherie, jasny perłowy cień, matowy brąz
7. Rzęsy tuszujemy.

I to tyle, gotowe ! Mi się wydaje, że jest to prosty makijaż, idealny na dzień! A jako, że mamy jesień, to na usta nakładam moją ulubioną jesienną pomadkę Ladycode.






Mam nadzieję, że ten krótki stepik się Wam na coś przyda! Ten cień bardzo mi się przyda do codziennych jak i wieczorowych makijaży ! Polecam ! Dziękuję uprzejmej firmie Quiz Cosmetics za możliwość testowania tego cienia ! 



Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o tym cieniu i makijażu ! 

Całusy.
M.

40 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż:) Ciekawe kosmetyki:)
    Fajny step by step ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten cień, a Twój makijaż genialny! ;)
    P.S. Uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten makijaż i cień od quiz ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż:) Do twarzy Ci w czerwonych ustach:)

    Przypominasz mi wokalistkę Blue Cafe:)

    Parę lat temu miałam do czynienia z paletką Quiz. Bardzo dobrze ją wspominam. Cienie były świetnie napigmentowane i nie sprawiały problemów podczas blendowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwszy raz to słyszę, ze do niej jestem podobna ;) ALE dziękuję :)

      Usuń
  5. Świetnie się prezentuje i zrobiłaś naprawdę wspaniały makijaż,wyglądasz prześlicznie! Szóstka za post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity kolor :) Pięknie podkreśla Twoje sarnie oczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Tobie pasują czerwone usta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, jesienny makijaż:-) i te czerwone usta:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ci w tym kolorze, świetnie jest napigmentowany! Jak je spotkam to pewnie się skuszę na jakiś, ostatnio u mnie cienie rosną jak grzyby po deszczu... Nie mogę się opanować przed kupieniem kolejnego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio mam duży przypływ, znam to uczucie :):P

      Usuń
  10. Martyna! :P Rewelacja! Wpadaj do mnie!

    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the makeup!! Really Pretty! <3

    http://www.naturellebeautywall.blogspot.mx/

    Att. Alexa B.

    OdpowiedzUsuń
  12. pretty :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oko piękne, ale ja nie mogę napatrzeć się na kolor pomadki - jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie mój kolor cienia do powiek, ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. tak myślałam że ten cień będzie się fajnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W opakowaniu nie wyglądał zachęcająco, za to na oku świetny efekt!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia, kolor cienia jest niesamowity jak i Twój makijaż

    OdpowiedzUsuń
  18. Tanie nie zawsze znaczy gorsze, juz wiele razy sie o tym przekonalam - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krok po kroku jest swietny ! licze na wiecej takich to bardzo pomaga innym w make up-ie. cprodukt wyglada niezle a za 4zl to w ogole to naeet nietrzeba sie zastanaeiac czy kupic

    OdpowiedzUsuń
  20. nie uzywalam tych cieni,ale makijaż bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.