='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 27 września 2013

WYGRANA W ROZDANIU!

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym się z Wam pochwalić moją wygraną w rozdaniu u Ivy. Ostatnio mam jakieś dni szczęścia i udało mi się wygrać dwa rozdania:) O pierwszym z nich pisałam już wcześniej. Dzisiaj pokaże Wam to drugie. Jestem ogromnie zaskoczona produktami, bardzo się cieszę,że takie cudeńka trafiły w moje ręce!


Poniżej każdy produkt z osobna:


  • maseczka z oliwek:

  • sól kąpielowa:

  • masło do ciała:

  • krem do rąk Angry Birds

  • woda różana:

  • lakier do paznokci:

  • maseczka na włosy:

  • krem do twarzy:

  • szampon do włosów

Z każdego produktu się bardzo cieszę, już używałam kilku i muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobały!! Z czasem na blogu będą się pojawiać recenzje:)

Całusy.
M.

27 komentarzy:

  1. Gratulacje :):) Jestem ciekawa tego masła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super faktycznie masz szczescie dwa fozdania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne rzeczy! Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super paczucha, uwielbiam ta wodę różana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja Cię kręcę- taka wygrana to skarb - gratki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Zazdroszczę szczególnie starej wersji wody Dabur:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też brałam udział ;) Miłego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje . pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same fajne rzeczy! :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super świetna wygrana :) MIłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczka, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczęściara z Ciebie! gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks so much for your comment on my blog. Following you now =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    *Nimli GIveaway on my blog worth $368.00!*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:)
    Krem do rąk Angry Birds świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej:)
    Ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! ;)
    pierwszy raz się spotykam z kremem z Angry Birds! ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. cant believe that there are angry birds products ahah!
    Why not check out my recent post called 'Shirt Obsessed'
    http://www.lovefromsimmie.blogspot.co.uk/
    Stay beautiful
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo! :] Ciekawi mnie krem Angry birds, masełko no i jak to mnie.. lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.