='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 24 września 2013

Strój dnia! OOTD ;) Paski + zieleń + czerwone trampeczki

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj mniej pisania, a więcej zdjęć. Chciałabym Wam zaprezentować mój ostatni strój dnia, który nada się zarówno do pracy jak i szkoły (oczywiście zależy jaka to praca jest). Makijaż bardziej kolorowy, ale to jeszcze taka moja tęsknota za wakacjami:) Zapraszam!


Jak już wiecie , ja bardzo lubię paseczki, tak więc dzisiaj znowu one:) Mam też na sobie zielone spodnie, które często pojawiają się w stylizacjach znanych ludzi:


Założyłam też moje ulubione ostatnio czerwone trampki, które możecie kojarzyć z postu z haulem. Znalazłam kilka znanych osób, które też lubią takie kolory na stópkach:)


Przejdę więc do mojego stroju. Połączyłam elementy opisane powyżej z bluzką w paski, którą bardzo lubię, jest bardzo wygodna. Mam też niebieską torebkę:











bluzka:  MAMISU
spodnie: ARIZONA
trampki: Auchan 
torebka: allegro
naszyjnik: pamiątka
bransoletki: pamiątki z Częstochowy i Słowacji, a ta biała to upominek :* 
(Pozdrawiam Was dziewczyny!)


Ja lubię takie połączenia, mam nadzieję,że kogoś choć trochę zainspirowałam do noszenia takich kolorów:)

Co sądzicie o tej stylizacji?? Macie swoje ulubione trampeczki?

Całusy.
M.

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajny strój dnia :) niezłe połączenie czerwieni z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój, uwielbiam kolorowe trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Ja muszę zapolować za jakimś wygodnym pasiakiem, który mi posłuży przez długi czas :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, kocham trampki, ale raczej stawiam na klasyczną czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz ;) Spodnie bardzo mi się podobają, mają ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważne połączenie kolorów ;) super wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorów :) Ogromnie podobają mi się kolor i długość spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bardzo to zestawienie śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się,tak na luzie..:))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne spodnie, bardzo fajny kolor i fajnie na Tobie leżą;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam ostatnio na Allegro czerwone trampki z Atmosphere za 1 zł + koszt przesyłki ;)
    były nowe, z metkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci się udało ! Ja lubię tą firmę^^

      Usuń
  13. Ładne spodnie, akurat w moim ulubionym kolorze morskiej zieleni ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam paski :) Bardzo fajną biżuterię dobrałaś do ej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie same trampki, tylko różowe :) Wygodne, a jak zakładam szpilki, to mi się zawsze w torebce zmieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię, są strasznie wygodne!:)

      Usuń
  16. Bardzo ładna stylizacja :)
    Świetnie wyglądasz !!

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor spodni! No i bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? To bardzo się cieszę,że Ci się podoba;)

      Usuń
  18. super, uwielbiam bluzeczki w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    *Nimli GIveaway on my blog worth $368.00!*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielniam połączenie granatów, czerwieni i pasków :) Sama bardzo często na wakacje nosiłam taki marynarski zestaw :) Oby do wiosny... i marynarskie klimaty znów powrócą :) Super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wglądasz! świetny zestaw :) uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie , też mialam te trampki tylko , że białe, ale na wakacjach wdepłam do krowiego placka no i trampki do wyrzucenia hihi ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to miałaś "przygodę"!:PSzkoda tylko tych trampeczków:)

      Usuń
  23. Urocze połączenie! Uwielbiam paski! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.