='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 4 września 2013

Sally Hansen, Just Feet, NightTime Heel Repair Ointment - moja opinia!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj trochę inna tematyka, a mianowicie chodzi mi o pielęgację stóp. Chciałabym się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat maści/kremu do stóp: Sally Hansen, Just Feet, NightTime Heel Repair Ointment . Zakupiłam ją już jakiś czas temu przez allegro, teraz już jej tam niestety nie ma, ale mogę Wam podać linki,gdzie ją można nabyć:)



Informacje ogólne:

  • firma: Sally Hansen
  • nazwa: Sally Hansen, Just Feet, NightTime Heel Repair Ointment (Maść nawilżająca do pięt)
  • masa: 53 g
  • cena: różna od 13 zł- 50 zł (zależy od sprzedawcy)
  • dostępność: ebay, allegro, ekobieca ( chyba tylko przez internet)

Od producenta:"Night Time Heel Repair Oinment to maść do pięt od Sally Hansen. Produkt został stworzony po to aby radzić sobie z problemami przesuszonych i popękanych pięt. Maść pielęgnuje, regeneruje i nawilża. Ma mocne działanie, przyspiesza gojenie nawet przy bardzo popękanych piętach. Wszystko to zawdzięcza zawartości naturalnych składników- olejek z drzewa herbacianego oraz witaminy C i E. Natmiast masło shea zmiękcza naskórek i wygładza skórę.
Maść przyspiesza też gojenie.
Stosuj maść na noc a już po niedługim czasie zauważysz rezultaty. Twoje pięty będą zregenerowane, nawilżone, miękkie i przyjemne w dotyku."





Moja opinia:

Stosuję ten produkt po uprzednim peelingowaniu stóp. Następnie zakładam skarpetki i tak sobie śpię całą noc, dlatego że długo się wchłania. Mi to nie przeszkadza, przynajmniej efekty są widoczne! Konsystencja tej maści jest bardzo gęsta, to taki wosk/wazelina tłusta. Jednak przy smarowaniu,produkt nie robi kłopotów. Zapach nie drażni, ja czuję tu jakiś szampon/oliwkę dla niemowląt:P Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem tego produktu, bo ładnie nawilżył moje pięty i dzięki niemu skóra moich stóp nie rogowacieje tak jak poprzednio. Jeśli chcecie pomóc swoim stópkom, to polecam zakup tego produktu!


Poniżej od producenta+skład:




Petrolatum, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Water, Polysorbate 80, Protease, Aminopeptidase, Methyldihydrojasmonate, Pentadecalactone, Dimethylethyl Cyclohexanol, Phenylisohexanol, Phenoxyethanol


Produkt nie jest testowany na zwierzętach:) A oto jak się prezentuje sama maść:

Prawda,że wygląda jak wazelina??



Wady i zalety:

+ działanie
+ zapach
+ nie podrażnia
+ wygładza skórę
+ nawilża

- jest dość trudno dostępna




Znalazłam kilka stron,gdzie można go kupić, na nich zdecydowanie zobaczycie tę rozbieżność cenową: ebayamazonebaypaulachoiceekobieca.
Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam nieco działanie tej maści, ja jestem zadowolona z jej działania.

A Wy,miałyście ją?? Co o niej sądzicie?

Całusy.
M.

25 komentarzy:

  1. nigdy o niej nie slyszalam... moze kupie zeby tez wyprobowac ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła rozbieżność cenowa :>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o niej, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. konsystencja wygląda super!;) nigdy o tym produkcie nie słyszałam, ale ma niezłe widełki cenowe:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt z chęcią bym przetestowała na swoich stopach.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam,ale chętnie się skuszę :)
    super blog ciekawe recenzję z pewnością będe tu częściej zaglądać...obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. me gusta¡¡¡¡¡¡
    habra que probar¡¡

    muchas gracias por tu comentario ,yo tambien te
    sigo ya,espero que tu tambien te hayas animado a seguirme.Seguimos en contacto.

    FELIZ TARDE BOMBON¡¡

    NEW POST ON MY BLOG
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es/2013/09/canasto-diy-dolce-virginia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo może to poratowałoby moje suche stopy... muszę spróbować :). Używam intensywnie nawilżającego balsamu do stóp z N 36 ale nie daje rady ;|

    OdpowiedzUsuń
  9. żeby była taka różnica w cenie ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy miałam jedynie lakiery do paznokci, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie różnice w cenie :o
    fajna się wydaje ta maść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam nigdy tego produkty, ale pewnie to przez to co już napisałaś - trudno dostępny produkt, też używałam maści, którą się smaruje na noc najlepiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio doszłam do ładu ze stopami :) Ale jakby co to będę pamiętać :PP

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się prezentuje. Muszę się za nią rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. KOnsystencja i wygląd skojarzył mi sie od razu z wazeliną albo kamforą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear, we follow you now, kisses from Kenya

    OdpowiedzUsuń
  17. skład ma bardzo fajny :) i chyba nawet się na neigo sama skusze :). Do tej pory moim numerem jeden jest maść z gehwol :), ale może nastąpi zmiana na SH ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za taką konsystencją, ale produkt sam w sobie interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy o niej nie słyszłam, wyglądem przypomina mi linomag :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.