='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 2 września 2013

PASKI i BURGUND,czyli mój strój dnia!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój strój dnia,który miałam niedawno na sobie;) Składa się z tylko paru elementów,a mianowicie: koszuli w paski, burgundowych spodni i niebiesko-czarnych balerinek:


Zauważyłam, że wiele gwiazd lubi takie kolory. Trendem w modzie są ubrania z biało-czarnymi paseczkami w różnej formie. Poniżej kilka inspiracji:



Ja uwielbiam takie wzorki! Znalazłam też kilka gwiazd noszących spodnie w podobnych odcieniach:


Dobrze, a więc teraz przejdę do mojego stroju:













koszula: C&A
spodnie: Arizona (przez allegro)
balerinki: allegro

Ja lubię takie połączenia kolorów. Mam nadzieję, że kogoś zachęciłam do takich wzorków:) Nie będę się tutaj rozpisywać. Chciałam Was jeszcze powiadomić, że w czasie roku szkolnego posty będę dodawała rzadziej,ale myślę,że w weekendy skrobnę z 2-3 notki;)

Co sądzicie o tym stroju??Lubicie paski?

Całusy.
M.


77 komentarzy:

  1. ja paski bardzo lubie :) a Ty w tym stroju wygladasz slicznie i jescze jakie widoki w tle :)))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też przyłapałam się na tym, że spoglądałam co chwilę na widoki w tle :P a co do stroju to sama bym chyba nie wpadła na takie zestawienie a szkoda, bo wygląda bardzo ładnie ;)

      Usuń
  2. Genialne zestawienie i super kombinacja zdjęć! Super warkocz poszerzany! Uwielbiam takie posty!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo lubię paski ale na Tobie prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam burgund <3 Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) a zestaw- rewelacja kochana :) piękne spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taki kolor spodni! świetnie wygląda z paskami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! A strój boski! ;)
    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię paski, mam jedną bluzkę z baskinką w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. great outfit! love your hair :)
    thanks for your comment, i'm following you back now!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten zestaw :) I śliczne fotki! Zazdroszczę pięknych włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula w paski jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za paskami, mimo to zestaw ciekawy, te spodnie dodają charakteru całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie, ale ja bym ubrała pewnie czarne baleriny do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie:)
    ślicznie wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny zestaw. Ale masz piękne, długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ty masz nietuzinkową urodę ! :)
    Przepiękna z Ciebie kobietka . A zestaw świetny , pięknie to wszystko dobrałaś! :))
    Zazdroszczę Ci włosów !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło,dziękuję za komentarz!!

      Usuń
  17. świetna stylizacja! super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny post, kocham pasiaste ubrania i burgandy jest taki piękny kolor!!! :-)
    xxxxxxx

    segenswunsche.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the burgundy pants, I really need to get more colored jeans this fall. Now, I can't even tell you how much I love stripes. I actually made a deal with myself that I am no longer allowed to buy anything else with black and white stripes. haha. Its bad... I'm always attracted to the bold pattern. You look great though girl! Keep it up!

    Best,
    C

    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw ! :) Spodnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cool pics! You look lovely in your outfit! The stripped shirt and the burgundy pants are gorgeous! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (blog followers), and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  22. Poszczegolne rzeczy są swietne, ale ja bym nie polaczyla tych trzech rzeczy.
    p.s. koszula jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  23. you look super cute x

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze tylko chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Po więcej informacji zapraszam >> TU << .

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego nie masz zdjęcia nad przepaścią? :D bo widzę, że w Niedzicy byłaś ;)) Piękny strój :) Ja szukam zwykłej podkoszulki ale z poziomymi paskami, taka uniwersalna :) A szafir uwielbiam, miałam kupić ostatnio szafirkowe baleriny, ale jakoś się powstrzymałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zdjęcia nad przepaścią,bo to w Niedzicy nie było, a w Wiśle:D

      Usuń
    2. Oj, to mój błąd :P Wyglądało mi na Niedzicę :P

      Usuń
    3. Nic się nie stało,każdy popełnia błędy:P:)

      Usuń
  26. Poluję na taką koszulę od kilku dobrych miesięcy, aczkolwiek nigdzie nie mogę jej znaleźć. :/
    Świetne spodnie. <3
    Cudowna stylizacja. :*

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się,że w C&A jeszcze są:)

      Usuń
  27. Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on ”GFC” :)
    I'm also following you on ”bloglovin (#23)” and I'd be very happy if you follow me back :)

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Just a question about your "Linkwithin thumbnails", how did you turn them rounded? I have them squared, but I'd love to have them rounded like yours...

      x❤x❤

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"





      Usuń
  28. swietne zdjecia :) fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię paseczki czarno-białe lub granatowo-białe. Za bordowymi spodniami to się naszukałam nieźle, ale nie udało mi się znaleźć żadnych w przyzwoitej cenie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je znalazłam na allegro, jakość jest bardzo dobra,a cena też przystępna!:)

      Usuń
  30. Świetny zestaw - spodnie rewelacyjne :) Bardzo mi się podoba takie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię tą Twoją bluzkę;) A co do spodni, to te są bardzo wygodne i dobrej jakości. Fajnie, że ta firma wypuściła tyle kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny look :) dodaje do obserwowanych i dzikeuje za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wg. nas wszystko świetnie dobrane, podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam paski :)
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz świetnie!;)
    Spodnie w takim kolorze bardzo mi się podobają!;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo i modne w tym roku niesamowicie biało-czarne paski :D

    OdpowiedzUsuń
  37. mam podobną koszulkę, tyle, że bez kołnierzyka;) zazdroszczę Ci tych bordowych spodni, są super;). Nawet nie wiesz ile czasu spędziłam szukając odpowiednich spodni w tym kolorze dla siebie i nadal nie znalazłam:(

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe zestawienie,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super cool outfit, love it!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków (i nie tylko) http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2013/09/roczek-bloga-czyli-wielkie-rozdanie-u.html

    OdpowiedzUsuń
  41. super ootd :) podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. paski jak najbardziej na TAK :) podoba mi sie zestawienie ich ze spodniami w kolorze burgundu....
    Ale do tego - coz za przepiekne widoki! WOW! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.