='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 26 września 2013

NATURLANDIABOX - moja wygrana!

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym się Wam pochwalić, co ciekawego otrzymałam od natur-landia.blogspot.com! Jestem teraz uczestniczką NATURLANDIABOX,  w ramach którego dostałam takie produkty:




A poniżej, każdy produkt:


  • jako pierwszy jest czyścik do języka+ specjalna pasta



  • krem firmy Oriflame

  • pięknie pachnącą próbeczkę Perfum firmy Benefit z Sephory:

  • krem BB firmy Lavera

  • puder firmy Oriflame


I to już wszystkie produkty, które otrzymałam. Bardzo się cieszę, że mogę przetestować te produkty! Szczególnie ciekawa jestem tego ostatniego kosmetyku. Z czasem na blogu będą się pojawiały recenzje tych produktów, tak więc bądźcie czujne:) Bardzo dziękuję Naturlandii za te produkty do testów:)



Co o nich sądzicie??Dajcie znać, którego produktu jesteście najbardziej ciekawe:)

Całusy.
M.

20 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego pudru z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawa kremu bb :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ciekawi czyścik do języka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;)
    Ciekawy ten czyścik do języka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy w życiu nic nie wygrałam, więc zazdroszczę :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są fajne. Ale najbardziej zastanawia mnie ten czyścik z pastą.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. The face powder looks so good!
    Where did you buy that?
    Love Allie

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cie kręcę!
    Jestem mega ciekawa czyścika do języka - ciekawe czy są przy jego użyciu odruchy wymiotne - tak jak w przypadku czyszczących język szczoteczek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.