='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 7 września 2013

Moje sposoby na stare koszulki - DIY :)

Cześć dziewczyny!!!

Lubię przerabiać różne ubrania, od szortów po t- shirty. Mam już ich dość sporo. Chciałabym Wam pokazać dwa łatwe sposoby na odnowienie i ulepszenie takich koszulek. Podzielę ten post na dwie części. Tak więc dzisiaj DIY, a jutro notka ze zdjęciami moich małych "dzieł" :P Zaczynamy:


Jako pierwszy pomysł,chciałabym Wam pokazać jedną z najprostszych przeróbek. Jest to koszulka, której dół możemy później związać. Przechodzę do części, jak ją wykonać. 

Potrzebujemy:

  • koszulkę
  • nożyczki
  • pisak

Zaczynamy od narysowania linii, w miejscach cięcia:



Mają wyglądać tak,jak na zdjęciach powyżej:) A następnie rozcinamy w miejscach naszych linii:


Kolejnym krokiem, będzie rozciągnięcie tych rozcięć, wtedy efekt będzie lepszy. Zobaczcie na zdjęciach co mam na myśli:


Gdy już wykonaliśmy tę czynność,nasza koszulka jest gotowa,wystarczy związać te dwa zwisające, dłuższe kawałki materiału. Powinna wyglądać o tak:


P.S. Ubrana prezentuje się znacznie lepiej :)Teraz czas na drugą bluzeczkę. Z nią już jest trochę więcej roboty, ale co to dla nas :) Potrzebujemy:
  • t-shirt
  • nożyczki
  • pisak
  • cierpliwość :P

Zaczynam od  narysowania linii cięć:




I tniemy:



Po cięciu:



Teraz wykonujemy tę samą czynność, co przy poprzednim t-shircie:


Teraz najbardziej żmudna czynność - wycinamy ok. 1 cm paseczki, tak mniej więcej do połowy bluzki:


I tak cały czas:


Gdy już skończymy to robić, na końcu każdego paseczka robimy supełek:


Odcinamy końcówkę każdego paseczka z zaszytym materiałem i rozciągamy każdy paseczek:


Tak to powinno wyglądać:



Jeszcze zdjęcia tych paseczków z mojej innej bluzki wykonanej w ten sam sposób:


I cała:


Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam do zrobienia swojej:) Liczę, że to DIY było w miarę zrozumiałe,w następnym poście pokażę Wam, jak te i inne moje przeróbki bluzek wyglądają na mnie.

Robicie tego typu przeróbki?? Lubicie takie rzeczy?

Całusy.
M.

33 komentarze:

  1. Czekamy, aż pokażesz się Nam w twoim dziele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rozwiazanie ;)))mi sie chyba najbardziej podoba ostata koszulka ;)))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł ! fantastycznie Ci to wyszło pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Choć ja nie lubię takich krótkich bluzek dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie. Uwielbiam takie przeróbki :) Zapraszam na rozdanie: http://www.darmowe-gadzety.com/2013/09/trzecie-rozdanie-na-darmowe-gadzety.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajnie Ci to wyszło ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł ! :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jej świetna ta biała jest:P naprawdę mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły, muszę kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te Twoje "zrób to sam". Szczególnie lubię Cię w tej niebieskiej Floirdaa:P:P i bordowej:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski pomysł!
    Na pewno skorzystam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie przeróbki ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda z tymi frendzelkami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten pomysł z paseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana gdybyś jeszcze dała znać czy bierzesz udział w losowaniu zestawu z kosmetykami używanymi i nowymi to było by mi bardzo miło :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny post, jestem pod dużym wrażeniem Twojej pomysłowości, zdjęć, instruktażu oraz samego wykonania :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robiłam podobnie, bardzo fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. brawo za pomysłowość! świetny instruktaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe..niebieska podoba mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł ;) Najlepsza ta niebieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biała i niebieska są najlepsze <3 kocham takie koszulki <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeróbki wyszły Ci naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny blog <3 wpadnij do mnie ;D agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulki wyszły niesamowite ! <3

    Lewa*.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.