='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 1 września 2013

Moje brwi - co ja z nimi robię

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam powiedzieć co nieco o moich brwiach. Lubię dbać o tę "część" twarzy,zwracam na nią szczególną uwagę. Makijaż może być naprawdę minimalny,ale bez podkreślonych brwi wygląda zdecydowanie gorzej. Wiele kobiet w ostatnich czasach zaczęło je podkreślać, są takie kobiety, które robią to świetnie, niestety są i takie, które potrafią sobie "zmasakrować" wizerunek. Mam tutaj na myśli dziewczyny, które tak wycieniują swoje brwi, że pozostają po nich tylko mało widoczne kreski, albo te, które zrobią z nich kształt tzw. "plemniczków". Ja jestem w miarę zadowolona z moich brwi, aczkolwiek do perfekcji im wiele brakuje ;) Chciałabym Wam pokazać jak ja je podkreślam. 


Zacznę od ich pielęgnacji. Codziennie (prawie) używam oleju rycynowego,nakładam go wieczorem i pozostawiam na noc. Muszę Wam powiedzieć, że działa i to bardzo,teraz,nawet gdy już go odstawiłam - moje brwi ruszyły jak burza! Wystarczy tydzień,a one już są strasznie zarośnięte.  Specjalnie zrobiłam im zdjęcia przed wyrywaniem:


A poniżej zarys co będę wyrywać:


A tak po wyrwaniu:


Włoski zawsze wyrywam pesetą,nie golę brwi itp.-to brzmi przerażająco! Nie uznaję do końca zasady przykładania patyczka od brwi do nosa itp.,możemy tym sobie zrobić dużą krzywdę. Widziałam dziewczyny, które wygoliły sobie nienaturalnie po 1 cm brwi od środka "bo tak im pokazał patyczek". Ważne jest to, jak nasze brwi wyglądają w stosunku do całej twarzy, nie tylko do nosa! Teraz chcę Wam pokazać produkty, których ja używam do podkreślania brwi:


  • pędzelek do eyelinera: Top Choice, ale może być każdy inny do eyelinera- byle cienki i gęsty:

  • cień do brwi: Inglot, moim zdaniem jest świetny, kolor idealnie pasuje do koloru moich włosów:

  • kredka do brwi: Catrice, ja mam tę najjaśniejszą ( moja recenzja )+ szczoteczka do brwi (już dołączona do niej)

Jak widać w cieniu z Inglota już sięgnęłam dna, ale używam go bardzo długo bo ponad rok, jest strasznie wydajny. Ostatnio używam tych wszystkich produktów, by podkreślić moje brwi, ale gdy nie mam czasu, wtedy używam tylko cienia, bądź samej kredki;)


Na początek pokażę Wam moje brwi przed jakimkolwiek podkreśleniem:


Zaczynam od przeczesania włosków do góry:


Następnie kredką obrysowywuję linię dolną i uzupełniam ubytki brwi:



Następnie poprawiam cieniem, nakładając go owym pędzelkiem, staram się go rozprowadzić równomiernie na całym obszarze mojej brwi:


Kolejny krok to zaczesanie brwi w dół:


A teraz uzupełniamy, już nieco delikatniej od góry i przeczesujemy:



Pamiętajmy, żeby robiąc makijaż nałożyć jaśniejszy cień pod nasz łuk brwiowy! Wtedy linia dolna naszych brwi będzie wyrazistsza i ładniejsza. Nie używajmy do tego perłowych cieni-wtedy efekt nie będzie dobry.



I moje lewe oko od pierwszego do ostatniego kroku:



Już czas, by kończyć ten "mały" tutorial. Mam nadzieję, że komuś się przyda! I pamiętajcie- Nie niszczcie Waszych brwi, pamiętajcie, by ich kształt był naturalny i podobny do pierwotnego. Nie używajcie czarnej kredki i nie przesadzajcie z henną, bo moża sobie wyrządzić niemałą krzywdę!! 

A Wy jak dbacie o Wasze brwi?? Czym je podkreślacie?? 

Całusy.
M.

P.S. Zapraszam też do poprzedniego postu o żelach pod prysznic z DOVE!!! KLIK


58 komentarzy:

  1. Oczywiście wyrywam brwi również pęsetą i nie ogarniam dziewczyn, które tak jak wspomniałaś mają brwi w kształcie niewidocznych kreseczek ;p Ale nie podkreślam ich. Lubię jakie są, a uwydatnianie ich po prostu mi się nie podoba- u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy też od ich naturalnego koloru,ja podkreślam,bo moje są dość jasne;)

      Usuń
    2. Ja gole:p mam tak gęstę brwi i tak mocno "osadzone" w skórze, że rwanie ich kończy się krwią i mega podrażniem

      Usuń
  2. super :) muszę zakupić kiedyś cień do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje brwi z natury są ciemne, więc poza regulacją nic z nimi nie muszę robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I efekt końcowy zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet najlepszy makijaz moze bc kiepski kiedy brwi sa nei zadbane. Moje brwi to moj wielki problem rzadkie i maja kiepski ksztalt. Sprobuje olejku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie podkreślam niczym, mimo że jestem blondynką to mam bardzo ciemne brwi i nie mam potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie poza podkladem i pudrem są ważne brwi. Bez ich podkreślenie nie wychodzę z domu:) Ja używam jak dobrze wiesz dodatkowo zestaw cieni do brwi z Catrice, a dzięki Twej recenzji kredki, wreszcie się na nią skusiłam:)
    Gdybym nie podkreśliła brwi, to moja twarz w ogole nie miałaby charakteru. Mam ciemne włosy, a brwi nie za gęste jak i ich kolor jest nijaki, więc dbanie o nie to jedna z moich ulubionych czynności:)
    Świetny tutorial. Lubię takie dobrze objaśnione krok po kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie pokreślone brwi :). Ja jeszcze nie znalazłam mojego koloru cienia da brwi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor,który ja mam jest bardzo optymalny i spisze się u brunetk i ciemnych blondynek. Przejdź się do Inglota, tam mają duży wybór, z pewnością coś znajdziesz!:)

      Usuń
  9. Nawet najlepszy makijaż bez zrobienia brwi nie wygląda ładnie :) Ja używam własnie kredki z catrice i palety z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super masz brwi. Ja najczęściej robię hennę i regulację u kosmetyczki, ewentualnie sama podkreślam je cienień lub kredką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam tylko kredki, zazwyczaj mam zrobioną hennę więc podkreślam brwi tylko kredką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się nie zgodzę :P Mi metoda z nosem bardzo pomogła :) A hennę trzeba umieć użyć wtedy jest bardzo fajna ;) Ja zrobiłam brązową hennę i nabrały dzięki niej fajnego blasku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, metoda z nosem jest pomocna przy pierwszym regulowaniu brwi,ale trzeba ją naprawdę umieć;) Henna jest w porządku- dobrze wykonana,ja tu mam na myśli te aż przerysowane brwi:)

      Usuń
    2. Niektóre dziewczyny nie rozumieją metody z nosem, co potem wygląda wcale nie lepiej. A henna nie każdemu pomaga, bo co mi po niej skoro przyciemni same wloski, których nie mam za dużo i z daleka widac np dwie cieńkie kreski, a tak kredką czy cieniem można je fajnie wypełnić.:)

      Usuń
  13. Ja rzadko podkreślam brwi, ale jeśli już to kredką ;) Zrobiłam raz w życiu hennę brązową u kosmetyczki i wyglądałam jak ufo...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz śliczne te brwi :):) ja sama sobie wyrywam i mam żel z Wibo, który lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i przydatny wpis. Świetne masz brwi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło to słyszeć:) Dziękuję!!

      Usuń
  16. Zazdroszczę gęstych brwi.. Końcowy efekt wygląda bardzo naturalnie :)
    Ja niestety muszę się posiłkować cieniami i kredką, ale wcieram namiętnie olejek rycynowy by się trochę zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się opinią,jak Ci pomógł:)

      Usuń
  17. Przypomniałaś mi o depilacji, ciągle zapominam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, robisz to profesjonalnie, będę się uczyć od Ciebie. :)

      Usuń
    2. Cieszę się,że pomogłam!!:)

      Usuń
  18. Skorzystam z rady na pewno! :)obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brwi podkreślam delikatnie kredką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama mam bujne brwi i wyrywam je pęsetką. A dokładniej nadaje kształtu. Nie lubię namalowanych kresek, potworność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Zdecydowanie przydatny, perfekcyjnie przygotowany!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie, bardzo profesjonlanie poradzilas sobie z brwiami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post!

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. pomalowane brwi całkowicie zmieniają wyraz twarzy ;) też mam tą kredkę z catrice i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love it!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi nie wychodzi podkreślanie swoich brwi bo sa okropne ;/dobrze za mam grzywke która je zasłania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje brwi są w opłakanym stanie, bo po zaburzeniach odżywiania większość wypadła i nie odrosła. Domalowuję brwi kredką co się da, ale nie jestem zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam podobną metodę co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne brwi ja ostatnio za dużo wyrwałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szczęście ja nie muszę swoich podkreślać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for following. I followed back :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny wpis! Ja muszę brwi zapuścić, bo ostatnio depilowałam na szybko i za bardzo je wykarczowałam ;p. Bardzo podoba mi się kształt Twoich!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zawsze boję,że wyrwę za dużo:P
      Dziękuję!!

      Usuń
  33. Ja w sumie z brwiami nic nie robię. Mówią mi, że są ładne, maja fajny kolor itd., ale tak czy tak nigdy nie myślałam o robieniu czegokolwiek z brwiami. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bałabym się sama je wyrywać. Zawsze chodzę z tym do kosmetyczki :c

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygladaja rewelacyjnie :))

    Radosc z zakupow szkolnym mam do dzisiaj, mimo wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  36. masz fajny sposób ;)
    super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. you have really nice eyebrows! great post :)
    Petush

    OdpowiedzUsuń
  38. ja zawsze tak brwi traktuję po macoszemu... muszę w końcu je ładnie wyregulować ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo przydatny post!;) dla mnie temat kredek do brwi, cieni itp. to totalna niewiadoma:P w ogóle się na tym nie znam, ale dzięki temu postowi, czuję się trochę bardziej uświadomiona;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widze, ze naprawde dbasz o swoje brwi - stworzylas ciekawy i bardzo detaliczny opis pielengnacji, super! Ja to jestem totalnym 'eyebrow freak' wiec tego typu posty mnie jak najbardziej zachecaja ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na rozdanie, w ktorym do wygrania jest az 11 par sztucznych rzes! Jesli lubisz makijaze, nie przegap tej szansy ;)
    http://artlook4u.blogspot.co.uk/2013/09/artlook4u-kkcenterhk-giveaway-time-czas.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że post się przyda!!!
      Dziękuję za zaproszenie!!!

      Usuń
  41. A ja nie wiem co mam zrobić z moimi krzaczastymi brwiami ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.