='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 16 września 2013

Mój makijaż na KONKURS "PORY ROKU" u Kosmetycznej Hedonistki !!!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj trochę inaczej. A mianowicie, chciałabym Wam pokazać mój makijaż na konkurs " PORY ROKU"Kosmetycznej Hedonistki. Wszystkie prace zgłoszone do konkursu są świetne! Znajdziecie je na FanPage'u organizatorki:)

Ja inspirowałam się porą roku : ZIMA. Nie wiem co mnie tak podkusiło, ale wybrałam właśnie tę porę roku i starałam się ją jak najlepiej "zinterpretować". Jeśli znalazłaby się tutaj jakaś miła duszyczka, która chciałaby na mnie oddać swój głoś, to zapraszam do polubienia mojego zdjęcia pod tym LINKIEM. Mam nr 21. 

A teraz pokażę już, jak to wygląda:







 Do zrobienia makijażu użyłam praktycznie wszystkich dostępnych pod ręką kosmetyków, dużą rolę miał tutaj mój Duraline, niebieskie cienie Technic Electric i Sleek'i, brokat i kredka:)



Ta ostatnia foteczka to już taka zabawa:P




Co sądzicie??Zagłosowałyście już na którąś z prac?

Całusy.
M.

45 komentarzy:

  1. OMG ! MUSISZ TO WYGRAĆ! aż mnie ciary przeszły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż, rzęsy wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę kojarzy się z zimą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos już oddany ;) Znalazłam Cię przy okazji głosowania na Twoją siostrę :P Pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się orientuję zrobiłaś jedną z lepszych prac <3 Zagłosowałam oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, zaraz zerknę na wszystkie prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog c:
    jeśli ktoś ma czas niech zajrzy ---> friendofchange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Ciebie, bo ja raczej nie mam szans;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj,masz świetne to lato!!:)

      Usuń
  9. wow zima idealna ♥ zagłosowano ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem tak ,widziałam i jest po prostu świetny , jak dla mnie z tych co widziałam najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) obydwie z siostrą sobie świetnie poradziłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że głos oddany.;)
    Ten niebieski! ♥ Bosko wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście zagłosuję, bo zima to moja ulubiona pora roku :)) Piękny makijaż! zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję za głos!!!

      Usuń
  14. Makijaż fenomenalny !
    obserwuję i zapraszam do mnie oraz zachęcam do udziału w rozdaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martyno, szybko wchodź na mojego bloga, mam dla Ciebie dobrą wiadomość!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! wygląda to genialnie !
    Wyglądasz w tym makijażu jak królowa śniegu

    OdpowiedzUsuń
  17. Zimno mi jak patrzę na ten makijaż :) Przeglądałam prace uczestniczek i część była bliżej nieokreślona, u Ciebie zimno rzuca się od razu w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny! Podziwiam za tak pomysłowe odwzorowanie zimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mrrrrożący ten makijaż ;) zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. heh sam makijaz juz mrozi :D ja bym bardziej roztarla granice cieni na powiekach ale ogolnie bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale czad ! usta i te oczy ZAJEBISTE!
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale czad ! usta i te oczy ZAJEBISTE!
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow szacun! :D Niczym królowa sniegu :) super :) gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci to wyszło! Takie makijaże są najlepsze, dlatego uwielbiam robić ze znajomymi imprezy tematyczne... Można się bawić i bawić kolorami :) Zagłosowałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.