='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 14 września 2013

Lovely BALTIC SAND & Bell AIR FLOW

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj post o paznokciach. Chciałabym Wam pokazać takie oto połączenie lakierów, które bardzo przypadły do mojego gustu! 





Na początek, chciałabym Wam powiedzieć co nieco o lakierze z Bell:

  • firma: Bell
  • nazwa: Air Flow
  • pojemność: 10 g
  • cena: ok. 4 zł
  • dostępność: ja kupiłam w Biedronce, szafy Bell



Bardzo podoba mi się ten kolor, a połączenie ze złotym piaskiem z Lovely, według mnie wygląda bardzo ładnie(przepraszam Was za te małe wgłębienia na paznokciach, ale to wina tego, że malowałam paznokcie 2h przed snem, więc lekko się powgniatały :P)




Kolejny lakier, to złoty piasek od Lovely, o którym więcej możecie poczytać na blogu mojej siostry: klik, ja pożyczam go od niej, a moja opinia o nim jest taka sama, jak na blogu Natalii ;)






A teraz jeszcze kilka zdjęć:






Moja opinia:
Te lakiery są jednymi z moich ulubionych, trzymają się ok. 4-5 dni w świetnym stanie. Ja lubię taki efekt:) 




Dzisiaj dużo zdjęć, ale mam nadzieję, że się spodobały Wam ten kolorki :) Myślę, że będą świetne na jesień, razem ,jak i osobno!

Miałyście już te cudeńka?? Lubicie takie połączenia/

Całusy.
M.

25 komentarzy:

  1. Mój piaskowiec dumnie się prezentuje:) Świetnie go połączyłaś z tym bordo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zolty lakier jest swietny ! ostatnio ogladalam takie piaskowe lakiery ale nie bylo zoltego ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam lakier z bell, ale niestety drożej go zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery z Bell, są bardzo trwałe. A piaskowego jeszcze żadnego nie mam ale się przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie to wygląda- oba lakiery są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie ;)
    Zestawienie tych kolorów kojarzy mi się z kurczakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie, a piaskowiec ma śliczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółty jest piękny! A z bell z tej serii mam beżowy i jest całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zółty! :D Zakochałam się! :D Dostanę go jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w szafach Lovely w Rossmannie, widziałam ostatnio!!:)

      Usuń
    2. W takim razie, muszę dopisać do mojej listy zakupowej! :DD

      Usuń
  10. Przyznam szczerze, że te lakiery Baltic Sands kompletnie nie przypadły mi do gustu, mam jakiś uraz do wszystkiego co brokatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten żółty lakier. A normalnie nie przepadam za żółtymi.

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się,ale odcienie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. These nail colours look amazing!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajną płytkę paznokcia.
    Ja osobiście nie lubię połączeń zwykłych lakierów z piaskami, jakoś mi to nie gra. Kolor tego piasku baaaardzo mi się podoba, od początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne masz paznokcie, ale mi piaski nie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny jest ten żółty/złoty piasek;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten żółty po prostu boski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł żeby połączyć te dwa kolorki!
    Super to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię żółtego, ale ten wygląda nawet fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.