='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 8 września 2013

Koszulki DIY-cz. 2 :)

Cześć dziewczyny!!!

Jak już pisałam w poprzedniej notce,dzisiaj post z wszystkimi moimi koszulkami. Wszystkie są przerobione przeze mnie,mam nadzieję,że Wam się spodobają. Dodatkowo chcę Wam pokazać jedne ze spodenek, które też sama przerobiłam,ale o nich na końcu:)

Zacznę od bluzeczek, które były już wczoraj na blogu. 




Z tą powyżej się najdłużej męczyłam,ale myślę,że tak źle nie wyszło:)Teraz ta czerwona, jak widzicie już związana:





Poniżej pokażę zdjęcia niebieskiej "floridy",jak ją moja siostra nazwała:P






A teraz te,których wczoraj nie było. Pierwsza z nich jest tylko "pocięta",ale mi się taka podoba:)





A ta poniżej,jest wykonana w całkiem inny sposób. Rozcięłam ją w kilku miejscach z tyłu, złapałam w takie "kokardki" kawałkiem materiału i zszyłam:






A na koniec taki mały bonusik- czyli zdjęcia moich ulubionych szortów, które sama zrobiłam. Z długich jeansów odcięłam nogawki i poszarpałam, całą noc leżały w wybielaczu, dodałam ćwieki i GOTOWE ;) Ja je bardzo lubię:)








I to tyle,mam nadzieję,że Wam się spodobały moje propozycje. Jestem ciekawa, czy Wy też tak lubicie przerabiać swoje ubrania:)

Co o nich sądzicie?? Lubicie takie ubrania?

Całusy.
M.

P.S.
Jeśli chcecie wiedzieć jak je zrobić, to zapraszam na mój poprzedni post:



51 komentarzy:

  1. wygladaja sietnie :) lapiej na Tobie niz w ostatnim poscie. Spodenki to mistrz ! :)
    Ja tez lubie cos przerawiab ale zawsze cos cos mi usinie wyjsc -lewe rece ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bluzki a szorty wymiatają :)
    http://veneaa.blogspot.com/
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. O mam kilka koszulek na zbyciu, muszę z nimi jakoś pokombinować :-D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Ciebie oraz Twoich czytelników do udziału w konkursie na moim blogu. Konkurs kończy się już dziś, liczba zgłoszeń nieduża, zatem szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokardki są przeurocze ;)) Szory wyglądają bardzo oryginalnie ;) Widać, że czas poświęcony na to by zrobić te frędzle był wart tego wysiłku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia koszulka fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się najbardziej ta ostatnia koszulka ;)
    chyba sama taką zrobię z jakiegoś starocia :D
    dziękuję za pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka z kokardkami z tyłu chyba najbardziej mi się podoba. brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokardki na bluzce super wyglądają, a spodenki rewelacja .;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo mi się podoba szorty rewelacja :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne koszulki! Ale nie rozpruwają Ci się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie rozpruwają się. Po to rozciągam każdą krawędź:)

      Usuń
  11. Widze ,że masz głowę pełną pomysłów ! Tak trzymaj :) Świetnie Ci to wychodzi

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szorty świetne, szkoda , ze jest coraz zimniej... w tym roku juz chyba w nich nie pochodzisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziłam już całe lato:) Ale poczekają na następne:)

      Usuń
  13. jak już mówiłam, ta biała jest cudna:P ale ta z kokardami na plechach też bardzo mi się podoba:) dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne spodnie, a z bluzkami będe nieobiektywna zapewne bo nie lubie takich krótkich :D

    OdpowiedzUsuń
  15. niebieska koszulka najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. spodenki są świetne:)) http://zakrecone-testerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta z kokardkami jest urocza :)
    ja nie lubię koszulek, w których widać mi stanik (z tyłu jeszcze jakoś, ale nie pod pachą ;p)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow naprawdę są świetne!
    Chyba sama zaraz spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne koszulki, szara z frędzelkami najlepsza !
    a spodenki cuuudo
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy biały T-shirt i szorty świetne :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się, sama chciałam zrobić taką bluzkę ale każdej było mi żal pociąć:) spodenki wyszły Ci świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I love these shorts!!!
    I'm following you back hun.... keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj wielkie dzięki, że iluzja! "Witaj w moim świecie".

    I zazwyczaj moficar moje ubrania również bawi mnie. Twoja praca jest świetna

    pocałunek

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię takich ubrań, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, super! Małym kosztem można zrobić super ciuch! :)
    Sama ostatnio przekonałam się do DIY. Pierwszy efekt wstawiłam na bloga :D
    Oby więcej takich pościków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. these shorts - wow!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdrościłam Ci tych szortów juź rok temu. Gdybym miala szczuplejsze nogi sama bym takie sobie zrobiła. Oczywiście z Twoją pomoca;-)
    Uwielbiam te koszulki. I tak dla mnie najlepsza jest niebieska;-) Lubię, gdy ją nosisz;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się, że tak lubisz te szorty, są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. The Jeans Shorts is very stylish!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwie ostatnie koszulki plus spodenki są boskie :DDDD <3

    OdpowiedzUsuń
  31. super wykonanie ! najbardziej podobają mi się spodenki i bluzeczka z tymi fajnymi wiązaniami na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne bluzeczki :) Super wykonanie, pierwsza najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. te z frędzelkami bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi wpadły w oko spodenki, są przecudne! szkoda, że nie mam figury na taki ubiór ;)

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka jesteś pomysłowa! Też bym chciala:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne pomysły na przerobienie nudnego t'shirta :) Od dawna planuję zabrać się za moją garderobę i część rzeczy trochę poprzerabiać, ale cały czas brakuje mi czasu i motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super koszulki!
    A szorty - boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne te koszulki i spodenki również ;)
    zapraszam http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.