='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 6 września 2013

Joanna PEELING-moja opinia!

Cześć dziewczyny!!!

Mam dla Was recenzję peeligu wygładzającego z Joanny. Kupiłam go jakiś czas temu w Biedronce i muszę powiedzieć,że jestem z niego bardzo zadowolona!!!



Informacje ogólne:
  • firma: Joanna
  • seria: body Naturia
  • nazwa: Peeling myjący z czarną porzeczką 
  • pojemność: 100 ml
  • cena: ok.3,50 
  • dostępność: Biedronka, Hebe i inne drogerie i markety(ja jednak polecam ten pierwszy sklep-jest najtaniej)

Moja opinia:
Kupiłam ten produkt z czystej ciekawości. Nie liczyłam na jakieś zaskakujące efekty,aczkolwiek teraz jestem pod wrażeniem. Konsystencja nie jest zbyt rzadka,ale też kamień to nie jest:) Mała ilość wystarczy na całkiem spory kawałek ciała. Dodatkowo peeling ten ładnie się pieni. Ja wcierając go w skórę, czuję przyjemne zdzieranie martwego naskórka. Zapach jest obłędny. Ja uwielbiam czarną porzeczkę, dlatego każdy peeling wykonuję z przyjemnością!! Moim zdaniem, skóra po tym peelingu jest doskonale oczyszczona z martwego naskórka. Gdy po takim zabiegu nałożę na siebie masło do ciała, moja skóra jest bardzo przyjemna w dotyku!


Poniżej macie informacje od producenta i skład:




A oto jego otwarcie:

Po rozprowadzeniu na skórze, jego kolor jest przezroczysty z odcieniem fioletu. W trakcie peelingowania, pieni się białym kolorem.


Wady i zalety:

+zapach
+cena
+dostępność
+konsystencja
+efekty

-małym minusem jest jego wydajność,ale z drugiej strony,możemy częściej zmieniać zapach:)


Bardzo polubiłam ten peeling, muszę się rozejrzeć za innymi wariantami zapachowymi. Moja siostra ma truskawkę, która również pachnie ślicznie:) 

Miałyście te peelingi?? Lubicie je?

Całusy.
M.

P.S.
Jeżeli jeszcze nie widziałyście,to zapraszam na moje poprzednie posty:)




42 komentarze:

  1. Miałam i to kilka wariantów zapachowych. Bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i bardzo polubiłam! Tylko zamknięcie było trochę niesforne i bardzo kiepsko chodziło, ale reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. this seems good..too bad i cant find this around me

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze w końcu go kupić, bo się tak zbieram i zbieram i zebrać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię peelingi Joanny, więc nie dziwię się, że je polubiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra juz go wybrobowala i tez jest bardzo zadowolona ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja posiadałam takowy, tylko że kawowy i sprawdzał się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się zapach gruszkowego- muszę kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te peelingi :D są mega tanie i bardzo ładnie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten peeling ;) Też chcę taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go, pięknie pachnie i dobrze zdziera ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny i zapach jest bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Peelingi Joanny z tej serii wszystkie pachną obłędnie i są dobrymi zdzierakami :D
    Ja obecnie wykańczam żurawinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię peelingi z tej serii:) mają dobrą cenę, fajnie ścierają i mają mnóstwo wersji zapachowych:) ale porzeczkowej jeszcze nie miałam, musi cudnie pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te peelingi głównie za zapach :) Czekolada...

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kiedyś kiwi i byłam zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Te peelingi są świetne, wersję porzeczkową mam, choć jeszcze w zapasach, ale jej zapach jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cool product!! Looks very good.

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam peelingi Joanny. Nie dość, że są małe, poręczne i mało kosztują, to na dodatek świetnie się sprawdzają, a ich zapach długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam je, miałam wszystkie zapachy :D najbardziej do gustu przypadł mi żurawinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam Cię do LBA http://swobodnie-slowa-platam.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam prawie wszystkie warianty tych peelingów. najbardziej lubię truskawkowy za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ten peeling!;) Tylko truskawkę!
    Tez byłam z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam te peeling i jak dla mnie jest fenomenem (u mnie pomarańcza). Gdy go pierwszy raz użyłam już byłam zaskoczona, że jest taki genialny. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pachną wszystkie rzeczywiście pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi miło cię poznać, mam tutaj, bo widziałem wśród wyznawców blogu znajomego. Kochałem swój blog. Jeśli uważasz, że kocham, że za nią podążę od teraz.

    Chciałbym dostać, ale nie wiem, czy Hiszpania jest osiągnięty.

    Przepraszam za słabą tłumaczenie w języku polskim.

    Wszystkiego najlepszego z okazji weekendu

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam truskawkowy, też jestem z niego zadowolona ;)
    fajny blog, obserwuje i zapraszam do mnie : http://neverforgetwhoyouarexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam peelingi Joanna :) Większość z nich ma obłędny zapach <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiedziałam,że jest w Biedronce...to prawda zapach ma obłędny,od razu go polubiłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. powinny być pakowane w większe tubki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.