='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 27 września 2013

Go Cranberry ! - od Nova KOSMETYKI - moja opinia

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat kremów do twarzy i pod oczy od NOVA KOSMETYKI, firmy Go Cranberry. Kremy dostałam już jakiś czas temu, ale nie chciałam się dzielić opinią po jednym użyciu, więc używając moich próbek już od jakiegoś czasu, teraz chcę się o nich wypowiedzieć:)



Do testów otrzymałam dwa rodzaje kremów. Jeden jest do twarzy, a drugi pod oczy.Zacznę od tego do twarzy:


Informacje ogólne:
  • firma: Go Cranberry
  • nazwa: Inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień
  • cena: ok. 25 zł
  • pojemność: 50 ml
  • dostępność: gocranberry.pl
A poniżej informacje od producenta+ skład:


"Inteligentnie Nawilżający Krem Do Twarzy na dzień GoCranberry przeznaczony jest dla każdego typu cery, szczególnie dla skóry suchej, szorstkiej. Krem tworzy barierę ochronną zapobiegającą wysuszeniu skóry, wygładzą ją oraz pozostawia pełną blasku. Skóra nie traci wilgoci nawet w niekorzystnych warunkach, takich jak wysoka temperatura, wilgotność, klimatyzacja, zanieczyszczenie środowiska, stres, dym tytoniowy. Lekka formuła kremu sprawia, iż idealnie nadaje się jako baza "



"HYPOALERGICZNY
• Zawiera DuraQuench TM IQ
• Długotrwałe nawilżenie
• Nie zawiera konserwantów
• Przebadany dermatologicznie
• Kompozycja zapachowa nie zawiera alergenów
• Produkt nie testowany na zwierzętach
• Składniki kremu użyte w ilościach, które sprawiają, że krem naprawdę działa!!
• W testach konsumenckich 89 % badanych doceniło właściwości użytkowe kremu*"


Moja opinia:
Krem bardzo dobrze nawilża skórę, ale nie sprawia wrażenia ciężkiego. Zapach jest przyjemny, nie śmierdzi. Kolor jest biały. Po rozprowadzeniu kremu, skóra jest bardzo świeża. Muszę przyznać,że krem jest bardzo wydajny, może to zasługa jego dość płynnej konsystencji. Wchłania się też w bardzo przyzwoitym tempie. Jeśli szukacie jakiegoś fajnego nawilżenia na dzień, to krem ten świetnie się do tego nada:) Nie zapycha porów!



Kolejny będzie krem pod oczy:



Informacje ogólne:
  • firma: Go Cranberry
  • nazwa: Odżywczo wygładzający krem pod oczy
  • cena: ok. 25 zł
  • pojemność: 50 ml
  • dostępność: gocranberry.pl
I informacje od producenta oraz skład:


"Odżywczo-Wygładzający Krem Pod Oczy GoCranberry przeznaczony jest dla każdego typu cery. Specjalnie wyselekcjonowane składniki intensywnie odżywiają i nawilżają delikatną skórę okolic oczu, pozostawiają skórę delikatnie natłuszczoną. Zapobiegają utracie wody oraz chronią przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Poprawiają napięcie skóry przywracając jej elastyczność. Lekka formuła kremu nie obciąża delikatnej skóry wokół oczu."


"HYPOALERGICZNY
• Nie zawiera konserwantów
• Przebadany dermatologicznie
• Kompozycja zapachowa nie zawiera alergenów
• Produkt nie testowany na zwierzętach
• Składniki kremu użyte w ilościach, które sprawiają, że krem naprawdę działa!!
• W testach konsumenckich 89 % badanych doceniło właściwości użytkowe kremu*"


Moja opinia:
Muszę przyznać, że ten produkt mnie naprawdę miło rozczarował. Bardzo podoba mi się jego działanie. Mam wrażenie, że chłodzi moją skórę pod oczami. Zapach jak krem powyżej, jest bardzo przyjemny. Kolor biały. Konsystencja nieco rzadsza od kremu do twarzy opisanego powyżej. Jest bardzo wydajny. Skóra jest gładka i miła w dotyku, a sińce pod oczami mniejsze:) Bardzo lubię ten krem i serdecznie Wam go polecam!


Wady i zalety obu kremów:
+ bardzo dobrze nawilżają skórę
+ nie uczulają
+ zapach
+ cena
+ konsystencja
+ wydajność

- ja nie widzę 

Dostałam z próbkami ulotki produktów tej firmy, więc poniżej Wam je pokażę:









I to już wszystko. Mam nadzieję,że troszeczkę przybliżyłam Wam działanie tych produktów! Dziękuję Go Cranberry za możliwość przetestowania tych kremów:) Pamiętajcie,że opinia jest szczera!! Poniżej link do strony z tymi produktami:





Czy miałyście już okazję używać tych produktów?? Lubicie je?

Całusy.
M.

6 komentarzy:

  1. I love cranberries, so this should be a great product for me!

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię żurawinę ♥ chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaja się fajne te kremiki:) A zapach żurawiny musi tez być niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako plusy wymienię:
    - w pełni naturalne kosmetyki bez konserwantów, sztucznych barwinków, parabenów itd,
    - brak substancji pochodzenia zwierzęcego (docenią to weganie)
    - wygodne w stosowaniu (chodzi mi o praktyczne opakowania)
    - doskonałe nawilżenie
    - fajny zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.