='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 22 września 2013

GLINKA ZIELONA- FITOMED- moja opinia!

Cześć dziewczyny!!!

A dzisiaj kilka informacji o glince zielonej. Dostałam ją do testów od Fitomedu, w ramach współpracy.




Informacje ogólne:

  • firma: FITOMED
  • nazwa: glinka zielona
  • cena: 13 zł
  • dostępność: np. fitomed.pl
  • masa: 42g
  • zapach: bez zapachowa
  • kolor: jasna zieleń, po aplikowaniu- ciemna zieleń

Jak ja ją stosuję??
Do małej miseczki/talerzyka daję ok. 1 łyżeczkę glinki i jakieś 2 łyżeczki wody mineralnej. Na twarzy trzymam 10-15 min. . W trakcie stosowania "namaczam" buzię,żeby glinka nie wyschła  . Można w tym celu użyć wody termalnej lub innej wody w spryskiwaczu, sprawdzi się też wilgotny wacik.Taki zabieg robię mojej buzi 2-3 razy w tygodniu. Robiąc to częściej Wasza skóra się za bardzo przyzwyczai i glinka da znikome efekty.



Informacje od producenta+skład:

"Pochodzi ze skał krzemionkowo-aluminiowych. Zawiera około 20 soli mineralnych (krzem, magnez, wapń, fosfor, sód, potas itd) oraz szereg mikroelementów i pierwiastków śladowych (selen, molibden, cynk i kobalt). Glinka zielona ma właściwości dezynfekujące i gojące. Ze względu na wybitne właściwości absorbcyjne stosowana jest w maseczkach oczyszczających do cery tłustej, zanieczyszczonej i trądzikowej."







Moja opinia:
Glinka jest świetna w oczyszczaniu mojej twarzy. Po użyciu ma się wrażenie,że nasza skóra jest bardziej miękka i delikatna w dotyku. Wszelkiego rodzaju rany na buzi (mam na myśli te po trądzikowe) szybciej się goją. Ogólnie mówiąc jest dobra dla mojej skóry. Bardzo przydatny produkt. Polecam osobom z  tłustą cerą!



Wady i zalety:

+ sprawia,że skóra jest bardziej gładka i miła w dotku
+ świetnie oczyszcza
+ cena
+ pojemność

- całkowicie trądziku Wam nie usunie:)Ale to i tak chyba nie jest jej główne zadanie:)


A teraz możecie się trochę przestraszyć, bo pokaże Wam zdjęcie, jak glinka wygląda na mojej twarzy:





Produkt otrzymałam od firmy Fitomed, za co serdecznie dziękuję. Pamiętajcie,że to w moim przypadku nie ma wpływu na ocenę produktu! Jeśli chcecie się zapoznać  z innymi produktami tej firmy to zapraszam na stronę:


A glinę zakupicie TU


Czy lubicie glinki?? Co o niej sądzicie?

Całusy.
M.


31 komentarzy:

  1. nawet z glinka wygladasz uroczo :))
    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro to taki świetny produkt to muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zieloną glinkę, ale poszukuję nowego ideału bo nigdy nie mogę znaleźć swojej ulubionej:) Może się skuszę na tę z fitomedu?

    Mi kiedyś pani w aptece poradziła (i w sumie ona mnie uświadomiła, że istnieje coś takiego jak zielona glinka) żeby na początku stosować nawet codziennie tak przez tydzień a później raz w tygodniu dla podtrzymania efektu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuję ją dawać też codziennie!:)

      Usuń
  4. też zamierzam wypróbować tą glinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona nie jest przeznaczona do mojej cery, ale same dobre rzeczy czytam o tej z Fitomedu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają też glinki do innych rodzajów cery!

      Usuń
  6. Fitomed ma glinki ? muszę się rozejrzeć :) buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam normalną cerę, więc nie wiem czy by się u mnie sprawdziła. Bardzo lubię za to glinkę marokańską :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki z glinki są świetne!
    Zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie uzywalam takich glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam o niej pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiscie tradziku nie wyleczy bo jest przedewszystkim kosmetykiem a nie lekiem :). Bardzo lubie glinki zielone... i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie zamiast używania saszetkowych masek muszę zaopatrzyć się w jakieś porządne glinki :)
    Bardzo fajne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. MEGAAAA!!! ja słyszałam o niej same dobre rzeczy
    wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie miałam okazji używać glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam na zajeciach o glince zielonej, podobno są po niej dobre efekty

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam glinki, chociaż wolę marokańską. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks very good, reminds me of the mask I'm using ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna jest:) Ładne zdjęcia;) Do twarzy Ci z nią sis :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam białą, ale na tę zieloną muszę się skusić także przy następnej okazji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować też inne ich glinki!

      Usuń
  20. szukałam tej glinki ale nie ma w takim opakowaniu z tej firmy tylko są inne znalazlam takie ktora to jest ta co ty testujesz
    1. http://www.ceneo.pl/36553915
    2,http://www.fitoteka.pl/pl/p/Glinka-zielona-45-g/141

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.