='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 15 września 2013

Elegancki strój dnia !

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać, jedną z moich bardziej eleganckich stylizacji. Jest to propozycja idealna na jakieś ważniejsze okazje, ale będzie się równie dobrze prezentowała na wieczornych wyjściach:) Nie będę się rozpisywała i od razu przechodzę do zdjęć:) Połączyłam jasną, beżową, koronkową sukienkę ze szpilkami szarymi, do tego biżuteria i gotowe :) Ostrzegam, będzie dużo zdjęć!:P








Ja jestem miłośniczką tego typu sukienek, po prostu uwielbiam koronkę:)

















Za pomoc w zdjęciach dziękuję mojej kochanej Natalii :*


Sukienka: CLASS international (kupiona na allegro)
Buty: ZARA
Pierścionek: jubiler-prezent od Natalii
Naszyjnik: pamiątka po babci
Bransoletka: allegro

A teraz dla ciekawych kosmetyki, których użyłam do tego makijażu:



Na koniec chciałam Wam pokazać kilka zdjęć mnie i mojego małego pomocnika:P Przed Państwem mój kochany Fado :)










Mam nadzieję, że choć troszkę kogoś zainspirowałam do takiej stylizacji:) Życzę miłej niedzieli!!!Dziękuję za każdy komentarz:*

Lubicie takie połączenia??Co sądzicie o tym stroju?

Całusy.
M.

60 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej stylizacji! Sukienka jest piękna i świetnie podkreśla Twoje kobiece kształty, a te czerwone usta do kompletu- cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa wygladasz slicznie :)) I na pierwszym zdjeciu jak Ci sie ulozyly wlosy super !
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to wiatr:) Dziękuję:)

      Usuń
    2. Moje z wiatrem jakos tak nigdy nie wygladaja :P

      Usuń
  3. Boska sukienka, taka elegancka! ;)
    A zdjęcie 2 od początku - och.! Ale pięknie wyglądasz! ;p
    Piesek też słodki! ;)
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kiecka ;)
    prosta a zarazem elegancka ;)
    ja bym, zwęziła ją troche pod biustem, to by ładniej talię podkreśliła ;)
    ale ja w sumie wszystko sobie zwężam :D może to już takie moje "zboczenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też lubię takie sukienki:)

      Usuń
  5. świetna modelka, ale model już wymiata:);) Wybacz ja uwielbiam mu robić zdjęcia od razu po Tobie;):) :*
    Moja ulubiona szminka na Twych ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta sukienka,uwielbiam koronkę:) No i te szpileczki też ciekawe:) Bardzo fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jesteś :) Włosy masz genialne! A piesio to słodziaczek, uwielbiam spaniele!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna kiecka! I Twoje włosy są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. your hair is so amazing.. love all of your outfits!

    Beauty<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ładna sukienka *.*
    Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! :) A spojrzenie psinki.. rozpływam się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, jak mu potem czegokolwiek można odmówić:P?

      Usuń
  12. chcę takie włosy i chcę taką kieckę!:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka elegancja :)
    Piękna sukienka ! Robi widzę szał wśród komentujących :))

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wylgądasz ślicznie ! Masz cudowne nogi i słodkiego pieska ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki przemiły komentarz!:)

      Usuń
  15. Cudne włosy, stylizacja, dziewczyna i piesek! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna sukieneczka, pieknie cio w niej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszelkie koronki i ażurki, sukienka cudna, taka kobieca, a zarazem delikatna, ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladna sukienka :), buciki tez chociaz ja bym chyba wolala do niej nalozyc buty głądkie o jednolitym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by można było takie założyć, tylko muszę się najpierw w takie zaopatrzyć:)

      Usuń
  19. Przepięknie Ci w czerwonej szmince! Podrap ode mnie Fado za uchem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) I masz przesłodkiego pieska *__*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka! Również uwielbiam koronkę :) A od psinki nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie buty! Nigdy wcześniej nie widziałam podobnych. Ślicznie Ci w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sukienka ;) Bardzo ładny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely dress - you look beautiful!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też uwielbiam koronkę w jasnym wydaniu! :) Wyglądasz jak milion dolców :). Masz piękną twarz i...nogi! :) A piesek - no cóż, do schrupania :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja i super,że dodałaś tak dużo fotek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię duuużo zdjęć dodawać, tak już mam :P:)

      Usuń
  27. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji! :) Świetny psiak! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna bransoletka, przydałaby mi się taka do sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna ta sukienka!
    Ale najbardziej moją uwagę przykuwa ta piękna czerwień na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz, i psina super ;

    OdpowiedzUsuń
  31. Już kocham te sukienkę, ta koronka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Przypominasz mi Khloe Kardashian ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.