='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 16 września 2013

BALNEOKSMETYKI RABAT 30 %

Cześć dziewczyny!!!

Chciałam Wam tylko powiedzieć o trwającej promocji na Balneokosmetyki, a dokładniej na serię  "TRZY KROKI DO DOSKONAŁEJ SKÓRY"!!

Pamiętacie, gdy pisałam niedawno recenzję kremu z tej serii, którym jestem zachwycona, możecie teraz kupić zestaw tych 3 kosmetyków, w znacznie niższej cenie.

Kiedyś wszystkie trzy produkty kosztowały 96 zł, a teraz otrzyacie rabat aż 30 %. Czyż nie brzmi kusząco! A mogę Was zapewnić,że to naprawdę działa!:) 

TUTAJ ZNAJDZIECIE RABAT:




P.S. Spieszcie się, bo akcja trwa do piątku ( 20.09)


Czy jesteście zainteresowane tą ofertą??

Całusy.
M.


4 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że nie znałam tych kosmetyków do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw działa cuda! najpierw miałam sam krem, ale jestem zakochana w żelu<3 szczerze polecam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.