='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 13 września 2013

BALNEOKOSMETYKI malinowy zdrój BIOSIARCZKOWY KREM DO TWARZY! - moja opinia

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat Biosiarczkowego Kremu Do Twarzy Usuwającego Niedoskonałości skóry firmy Balneokosmetyki, który od tejże uprzejmej firmy otrzymałam do testów. Od razu chciałam podkreślić, że piszę tutaj moją szczerą opinię na temat tego produktu!


Otrzymałam 5 próbek do testów + ulotka firmowa:



Informacje ogólne: 

  • firma: BALNEOKSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ
  • nazwa: Biosiarczkowy krem do twarzy usuwający niedoskonałości skóry
  • pojemność: 50 ml
  • cena: 41 zł
  • dostępność: balneokosmetyki.pl




Moja opinia:
Otrzymałam 5 próbek do testów, każda ma po 2 ml, tak więc otrzymałam 1/5 oryginalnego produktu. Sądzę, że to wcale mało nie jest i mogę Wam już opowiedzieć, jakie są moje wrażenia. Zapach jest dość specyficzny, ale mi on nie przeszkadza, konsystencja nie jest tłusta, ani zbyt rzadka, kolor jest mleczny. Ogromnym plusem tego kremu jest fakt, że po rozprowadzeniu szybko się wchłonął, a na mojej buzi nie było po nim śladu. Tak więc używałam go pod makijaż - rano, an tego samego dnia wieczorem również. Jak już kiedyś wspominałam, jestem posiadaczką skóry tłustej i mam duże skłonności do powstawania niemiłych niespodzianek na twarzy. Nigdy nie sądziłam, że krem mi jest w stanie pomóc aż w tak dużym stopniu! Po kilku dniach stosowania jestem naprawdę mile zaskoczona. Moja twarz się znacznie uspokoiła, mój koloryt skóry się ujednolicił i co najważniejsze, większość niespodzianek zaczęła znikać:) Muszę przyznać, że zawsze jestem dość sceptycznie nastawiona do nowych kremów do warzy, bo się boję, że mogą mnie zawieść, aczkolwiek ten kremik tego nie zrobił! Więc jeśli macie podobne problemy do moich, to polecam ! Zastanawiam się już nad kupnem całego produktu i innych z tej serii.



A poniżej zdjęcie pełnowymiarowego produktu:


A poniżej informacje od producenta i skład:


"Balneokosmetyk z leczniczą, najsilniejszą na świecie wodą siarczkową, borowiną, oczarem i ekstraktem z kory wierzby do cery tłustej i mieszanej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.

Wyjątkowo skuteczny krem o lekkiej, niezatykającej porów formule, polecany do codziennej pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, ze skłonnością do trądziku. 
Specjalnie opracowana receptura na bazie najsilniejszej na świecie siarczkowej wody mineralnej, borowiny, oczaru i ekstraktu z kory wierzby skutecznie usuwa niedoskonałości cery i zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Reguluje pracę gruczołów łojowych i normalizuje wydzielanie sebum, zapobiegając błyszczeniu się skóry, oraz zwalcza wykwity trądzikowe i chroni przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych. Dodatkowo zwiększa nawilżenie i sprężystość skóry, dzięki czemu zmarszczki stają się mniej widoczne, a skóra wygląda młodziej.
Dzięki regularnemu stosowaniu skóra odzyskuje równowagę i piękny, zdrowy wygląd. Niedoskonałości stają się mniej widoczne, a powierzchnia skóry – gładka i równa."




"
Substancje aktywne:
 
  • najsilniejsza na świecie woda siarczkowa
    Bardzo silnie zmineralizowana woda lecznicza o wyjątkowo wysokiej zawartości bioaktywnej siarki oraz innych mikro i makroelementów takich jaki: sód, wapń, magnez, potas, chlor, brom, jod. Ma działanie antybakteryjnie, przeciwzapalne, bakteriobójcze dlatego skutecznie walczy ze zmianami trądzikowymi i nadmiernym błyszczeniem się skóry, jednocześnie nie przesuszając skóry twarzy, która pozostaje głęboko nawilżona i odżywiona.
     
  • ekstrakt z kory wierzby
    Zawiera kwas salicylowy, który złuszcza, przyspiesza odnowę naskórka i działa antybakteryjnie.
     
  • termoaktywna borowina
    Biologicznie czynny rodzaj torfu. Zawarte w niej kwasy organiczne i sole nadają jej właściwości przeciwzapalne, ściągające, rozgrzewające i bakteriobójcze.
     
  • oczar wirginijski
    Działa ściągająco. Oczyszcza i nawilża skórę, poprawiając jej koloryt."



 Poniżej macie jeszcze zdjęcia produktów z ulotki, mnie szczególnie interesuje ta seria 3 kroki do doskonałej skóry:



A poniżej zaznaczyłam mój krem:





Wady i zalety:
+ szybko się wchłania
+ świetny pod makijaż
+ naprawdę mi pomógł
+ ujednolica koloryt skóry
+ nie pozostawia tłustej warstwy
+ nie zawiera barwników
+ wydajność

- normalnie to wrzuciłabym tutaj cenę kremu, ale muszę przyznać, że ten produkt jest wart swojej ceny!


A na koniec, mam jeszcze dla Was niespodziankę, a chodzi tu o rabat na produkty BALNEOKOSMETYKI !!!


I to już wszystko na temat tego kremu, mam nadzieję, że komuś pomogłam w wyborze swojego kremu;)

Miałyście te produkty?? Lubicie ten krem?

Całusy.
M.

23 komentarze:

  1. ciekawy ten krem, fajnie , że mogłaś go testować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm. przed zakupem chyba bym musiala wyprobowac tester.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ale tego nie miała. Dziś o podobnym działaniu kupiłam krem z Barwy - siarkowa moc

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja! Profesjonalna! I ta ilość zdjęć... Oby jak najwięcej podobnych postów! Jeszcze nie miałam, ale pomyślę o nabyciu ;)

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  5. A ile on kosztuje, bo się doczytać nie mogłam? Może i u mnie by się sprawdził :)
    Ps. literkę Ci zjadło ;) "owych kremów do warzy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam:P
      Kosztuje 41 zł za 50 ml, pisze na samym początku recenzji przy "informacjach ogólnych"
      ;)

      Usuń
  6. Ciekawy krem chyba go spróbuje :)

    Obserwujemy?
    Daj znać u mnie :
    bienvenue-modo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna przesyłeczka, wow :)interesują mnie kosmetyki z siarką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym kremie czytałam same pozytywy, więc też muszę się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego, jak Biosiarczkowy krem:P ale brzmi zachęcająco:) do tego super, że ujednolica koloryt cery, bo to dla mnie bardzo ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny. Szybko się wchlania i naprawdę pomaga !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się sposób prowadzenia przez cb bloga.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam,nie używałam ale chętnie bym go wypróbowała na swojej skórze z niedoskonałościami niestety...bo widzę żewarto :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie zaciekawił, obecnie testuję inny, więc może w przyszłości sięgnę po ten ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.