='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 10 września 2013

AnnCo. - mój nowy ulubiony pędzelek do rozcierania!!!

Cześć dziewczyny!!!

W tym poście chciałabym Wam przedstawić jeden z moich ulubionych pędzelków do rozcierania. Kupiłam go w drogerii Natura, za naprawdę śmieszną kwotę. 


Informacje ogólne:

  • firma: AnnCo. 
  • nazwa: pędzelek z naturalnego włosia
  • cena: ok. 7 zł
  • dostępność: drogerie Natura, przez stronę producenta(tam jest jednak droższy) KLIK
  • przeznaczenie: rozcieranie cieni

Tak prezentuje się jeszcze zapakowany. Jak widzimy producent napisał, że jest on wykonany z naturalnego włosia:



A takie informacje znajdziemy z tyłu:




Producent nas sam ostrzega,że na początku użytkowanie włosie trochę wypada, ale mi to nie sprawiło dużego kłopotu, wypadły zaledwie dwa włoski:)


Moja opinia:
Lubię testować nowe pędzelki, tak jak odkrywać nowe perełki wśród nich. Ten kupiłam z myślą o blendowaniu cieni, mam tu na myśli rozcieranie ich granic. I muszę przyznać, że świetnie się spisuje. Jest miękki, ale idealny do tej czynności, poręczny i na dodatek z naturalnego, końskiego włosia. Kolejnym plusem jest jego cena, bo przecież 7 zł, za taką jakość, to naprawdę mało. Siostra też go kupiła i obie jesteśmy zadowolone:) Rączka drewniana nie jest, ale wykonano ją z dobrej jakości tworzywa sztucznego.



Wady i zalety:

+ dobrze rozciera
+ cena
+ poręczny
+ produkt polski
+ materiał wykonania

- dla niektórych minusem może być dostępność


Jestem ciekawa, co o nim sądzicie, ja nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam. Kupiłam go w ciemno, ale nie żałuję:)

Co o nim myślicie?? Miałyście kiedyś ten pędzelek?

Całusy.
M.

35 komentarzy:

  1. Widzę, że pierwsza napisałaś jego recenzję;) Nonono..mój ulubieniec jak do tej pory wśród pędzelków do blendowania;):)
    Śliczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się super, do tego Natura jest także w moim mieście, cena też okej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęciłaś mnie! chyba go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zwrócić na niego uwagę!:)

      Usuń
  4. o proszę :D a mnie namawiają do złego i każą kupować hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro- też świetne są, moje właśnie do mnie jadą:)

      Usuń
  5. sama szukam jakiegoś pędzelka i jak zobaczę go w jakiejś drogerii będe pamiętać że warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogole nie uzywam pedzelkow ale za taka cene moge wyprobowac. ;)
    bezxpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego pędzla do rozcierania cieni i chyba dzięki Tobie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie ma niestety natury :( szkoda bo z chęcią bym wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma świetny kształt, będę musiała go koniecznie poszukać. Mam bzika na punkcie pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam taki z Essence, ale żeby coś o nim powiedzieć to muszę się najpierw nauczyć malować :PP

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie muszę sobie kupić jakiś fajny pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam i w ogóle pierwszy raz widzę tą firmę. Fajnie, że nie zawsze tanie oznacza złe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej do tej pory nie znałam,ale dobrze,że nie okazał się bublem:)

      Usuń
  14. Koniecznie naturalne włosie :) Firmy nie znam, ale cena bardzo zachęca do znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będąc w Naturze ponownie, muszę mu się przyjrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią kupię, ale u mnie nie ma Natury :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za to jestem uzależniona od pędzli EDM ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, nie słyszałam,ale jestem ciekawa!

      Usuń
  18. Właśnie myślałam o jakimś pędzlu do rozcierania, nie znam tej firmy, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do niego, więc jak będę w Naturze, to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie że piszesz takie recenzje.Dzieki tobie wiedomo co kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam dzięki Tobie! Jestem Mega zadowolona :) Co prawda z początku włosie nieźle wypadało, ale teraz jest ok :P Pozdrawiam ~Natka

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam sobie z braku wyboru innego.. jeszcze nie testowałam, ale jak widzę pozytywną recenzję to mogę tylko mieć nadzieję, że u mnie także się dobrze sprawdzi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny jest ! Też mam i sobie chwalę. Wypiera nawet droższe zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.