='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 19 września 2013

AA maseczka SOS łagodząca zaczerwienienia - moja opinia!

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam powiedzieć kilka słów o moim ostatnim odkryciu, a chodzi tu o maseczkę firmy AA:


Informacje ogólne:

  • firma: AA TECHNOLOGIA WIEKU
  • nazwa: Maseczka SOS łagodząca zaczerwienienia
  • cena: ok.2 zł
  • dostępność: hebe i inne drogerie

Na początek pokażę Wam, co o niej mówi producent:



A teraz skład, myślę że jest całkiem dobry:


Moja opinia:
Mam dość wrażliwą cerę, na dodatek tłustą i skorą do różnego rodzaju "niespodzianek", a co za tym idzie również przebarwień. Przechadzając się po hebe, natknęłam się na dział z maseczkami i pomyślałam, czemu nie, warto spróbować. Tak też stałam się posiadaczką tej maseczki. Wystarczyła mi na jakieś 5 razy, mimo tego,że nakładałam jej naprawdę sporo. Jest prawie bezzapachowa, co mi się w niej ogromnie podoba. Nakładałam ją na całą twarz, trzymałam ok. 20 min. i zmywałam. Trochę bałam się ją zostawić na twarzy całą noc. Konsystencja jest dość rzadka, ale ładnie trzyma się na buzi. Kolor- biały. Teraz czas na rezultaty. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Rzadko kiedy sprawdzają się obietnice producentów na maseczkach, a tutaj zaskoczenie. Po stosowaniu tej maseczki moja skóra się uspokoiła. Była nawilżona, ale na twarzy nie pozostawał tłusty film. A co najważniejsze- zaczerwienienia się zmniejszyły, i to bardzo :)Dodatkowo, stan mojej cery znacznie się poprawił!Moim zdanie maseczka jest bardzo dobra, szczerze ją polecam osobom, które mają te same problemy co ja:) Dodam jeszcze,że maseczka nie zapchała moich porów, ani nie spowodowała pojawienia się nowych niespodzianek!


Wady i zalety:

+ cena
+ wydajność
+ działanie
+ nie zawiera barwników, parabenów ani alergenów
+ skóra jest po niej nawilżona
+ nie zatyka porów

- ja nie dostrzegam

Miałyście tę maseczkę?? Lubicie ją?

Całusy.

23 komentarze:

  1. Nie miałam ;) WYdaje się być fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę równoważy koloryt cery. Nie szkodzi skórze, mimo iż mam problem z trądzikiem dość poważny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale wydaje się być okk ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej maseczki, po Twojej recenzji na pewno wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam :P

    Zapraszam do mnie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze maseczki z AA :P Ale dobrze, że się sprawdziła ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i jest rewelacyjna dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam problemów z zaczerwieniami, ale wciąż szukam idealnej maseczki oczyszczającej.

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji "Przeczytaj i podaj dalej" (http://fa-m-e.blogspot.com/2013/09/maa-niespodzianka-cheryl-strayed-dzika.html)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją koniecznie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny opis i chętnie ją wypróbuję, ponieważ też mam tłustą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jakby była stworzona dla mnie :) Moje naczynka lubią płatać mi figle :(

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ją zakupię :) świetna cena

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam maseczki Dermiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam jej:) ale super, ze nie zapycha porów, pewnie u mnie też by się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pamietam kiedy miałam coś z AA o ile w ogole miałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej maski, ale zaciekawiłaś mnie nią ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze tej maseczki, ale ogółem lubię maseczki ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, ale jeszcze nie wpadła w moje dłonie. Za to słyszałam, że jest dobra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam maseczki do twarzy,ale tej jeszcze nie miałam ... dobrze wiedzieć,że warto zwrócić na nia uwagę :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.