='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 31 sierpnia 2013

Żele pod prysznic DOVE

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat żeli pod prysznic firmy Dove. Mam je już jakiś czas i mogę Wam powiedzieć,że jestem bardzo zadowolona!! Mam trzy rodzaje,a mianowicie: PURELY pampering, Silk Glow i go fresh:



Informacje ogólne:
  • firma: DOVE
  • nazwa: Dove żel pod prysznic (PURELY pampering, Silk Glow, go fresh)
  • cena: ok.15 zł (ja kupiłam za ok.10 zł - promocja)
  • dostępność: Rossmann,Hebe,Natura,Biedronka,inne drogerie i markety
  • pojemność: 500 ml



Teraz pokażę Wam każdy po kolei. Jako pierwszy:

DOVE
PURELY pampering 
NOURISHING SHOWER GEL
Coconut Milk with Jasmine Petals


Moja opinia:
Bardzo lubię ten żel. Świetnie się pieni i nie podrażnia mojej skóry. Jest delikatny, mogę powiedzieć, że ładnie nawilżył moją skórę. Już mała ilość produktu wystarczy, żeby się pienił. Największym plusem jest tutaj zapach. Póki nie powąchacie-żałujcie! Jest obłędny. Według mojej siostry, ten zapach jest najlepszy z całej trójki;)



Zamieszczam jeszcze informacje od producenta:


"ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC - Mleczko kokosowe z płatkami jaśminu- Wyjątkowe doznanie, które odżywia i rozpieszcza."
- Pierwszy raz mogę się zgodzić w 100% z opisem producenta!



I dla ciekawych- skład:


I otwarcie:





Następny: 

DOVE
Silk Glow
NOURISHING  BODY WASH


Moja opinia:
Cóż tu mogę dodać? Tak jak jego brat powyżej - świetnie spełnia swoje zadanie. Skóra jest po nim miękka i gładka. Zapach już tak nie zachwyca, aczkolwiek bardzo go lubię. Konsystencja, jak w każdym z tej serii, jest dość gęsta, już mała ilość wystarcza na wiele:)


Poniżej informacje od producenta:


Tutaj już opisu od producenta w języku polskim jest więcej:



I jeszcze jego skład:


A tutaj jego otwarcie:




I to o nim tyle. Kolejny i ostatni:

DOVE
go fresh
Rebalance


Moja opinia:
Jak dla mnie,ten zapach jest najlepszy. Świetnie komponuje się tutaj zapach śliwki i kwiatu wiśni. Jak dla mnie - rewelacja. Jak każdy z tych żeli- świetnie nawilża i regeneruje naskórek. Wybór tego żelu zależy już od preferencji zapachowych;)


I kilka słów producenta i skład:





I otwarcie:




Żele są świetne,widziałam je ostatnio w Biedronce w cenie promocyjnej 12,99 zł. Więc możecie się zaopatrzyć;)


Wady i zalety wszystkich żeli:

+ zapach
+cena
+bardzo wydajne
+konsystencja
+dostępność
+duży wybór
+nie podrażnia
+nawilża

- ja nie widzę żadnych:)



Naprawdę polecam Wam te żele, używanie ich to sama przyjemność!!

Miałyście któryś?? Lubicie je?

Całusy.
M.

25 komentarzy:

  1. KOCHAM: DOVEPURELY pampering NOURISHING SHOWER GEL Coconut Milk with Jasmine Petals !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten purely pampering jeśli pachnie kokosem to musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki dove. Są takie..delikatne ;) Aktualnie mam szampon z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować ten ostatni! Nie miałam go nigdy, a bardzo lubię żele Dove, bo nie wysuszają mi skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey ,
    I am hosting my first ever giveaway, u can win free clothes worth $30 please enter
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiałam kiedyś żele Dove i używałam notorycznie (tak jak ich mydła w płynie) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z wyżej wymienionych :) ale swego czasu namiętnie używałam żele tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. obecnie mam ten ze złotymi drobinkami, podoba mi się i zamierzam wypróbować inne zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta zapachów też jest świetna!!

      Usuń
  9. Lubię produkty z Dove, mam ze złotymi drobinkami ale balsam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię żele z Dove. ale jak to się stało ze nie natrafiłam jeszcze na ten kokosowy. Musze go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i lubię, ale jak dla mnie te opakowania są za duże, bo mi się szybko nudzą żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wielkość odpowiada, bo używam ich razem z siostrą:) Takie zapachy mogę wąchać cały czas!!

      Usuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z Dove, biorę je w ciemno, bo właściwie nigdy mnie jeszcze dotąd nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam pierwszy żel, kokosowy i rzeczywiście pachnie obłędnie! Może skuszę się na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z powyższych, ale ten kokosowy kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę je wywąchać w drogerii:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki długi post ;D lubię żele Dove, miałam ten z pyłkiem i z ogórkiem. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dużo zdjęć,ale ja tak lubię;)

      Usuń
  17. bardzo lubie te żele a szcegolnie kokosowy :).. wogle mam świra na punkcie kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham balsamy Dove, ale żeli jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ze internet nie ma funkcji wysylania zapachu :D Bo ja wybieram takie rzeczy po zapachu a kupujac przez internet jest to niemozliwe ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.