='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 30 sierpnia 2013

YVES ROCHER, moja dostawa próbek!!!!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj dotarł do mnie list z próbkami od firmy Yves Rocher. Nie jest to żadna współpraca, po prostu poprosiłam o TRZY próbki konkretnych produktów,tak,żeby wypróbować,bo nie chciałam ładować pieniędzy na krem,który później miał się okazać jakąś klapą. Ku mojemu zdziwieniu, otrzymałam pokaźną sumkę próbek, z czego jestem naprawdę zadowolona:)A oto co otrzymałam:






Łącznie dostałam 16 próbek,w tym 9 próbek zapachów i 7 próbek innych kosmetyków,kremów itp.,znalazł się wśród nich również fluid;) Poniżej zdjęcia perfum:


I reszta:


Jestem bardzo ciekawa tych produktów! Za jakiś czas,gdy już je wypróbuję,postaram się podzielić z Wami opinią o nich;)



I to by było tyle;)Postaram się dodać za niedługo recenzje!!

Miałyście już okazję kupować kosmetyki tej firmy?? Którego produktu z tych próbek jesteście najbardziej ciekawe?

Całusy.
M.

43 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie ta jaśminowa próbka:) Kosmetyki ich czasem kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś również poprosiłam o próbki dla siebie dlatego, że wiele kremów mi nie służy i chciałam wypróbować. Wysłali mi 3 saszetki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. te perfumy evidence bosko pachną ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, ale myślę, że z czasem zacznę poznawać nowe firmy i korzystać z ich zasobów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków YS oprócz szamponu. Chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :) sporo tego dostałaś :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato widzę ;) Ładnie z ich strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona;) Ogólnie,bardzo mili pracownicy,a na maile odpowiadają bardzo szybko!Próbki przyszły do mnie po 3 dniach od kontaktu z firmą;)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jak pachną te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie dali kilka próbek tego samego produktu bo nie wiem czy bo jednej będziesz w stanie ocenić działanie na tyle, by zakupić np balsam ;)
    ja obecnie używam płynu micelarnego: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=42872 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, masz co testować :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam jakiś żel pod prysznic tej firmy, pamiętam że świetnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wOOOOOW świetne próbki, dużo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, szczodrze Cię obdarowali :))
    YR dba o swoich klientów, ja robiłam u nich raz zamówienie i byłam ogromnie zadowolona, no i na pewno nie było to moje ostatnie zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem sporo tego dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I love Yves Rocher!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że się ze mną podzielisz jakąś próbeczką:) Bo wiesz, że Ci zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z jednej strony fajnie z ich strony, z drugiej czy ci te wszystkie próbki są potrzebne? u mnie w domu walają się próbki rożnych firm i większość trafi do kosza, bo albo nie nadają się do mojej skóry, albo się przeterminowały, albo wysychają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie takie próbki zwykle leżą i leżą i leżą...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale dużo próbek kosmetyków ;)
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)
    Pozdrawiam ;*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka rzeczy z Yves Rocher bardzo lubię :) Krem Hydra vegetal był ok. Żele pod prysznic są zawsze super, zwłaszcza edycje limitowane :) Szampony swego czasu sobie chwaliłam. Uwielbiam krem do rąk i stóp :) Babcia co rusz daje mi tego tony ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow to miło z ich strony:) W takim razie czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny taki pomysł z próbkami, bo przynajmniej nie wydajemy pieniędzy w ciemno. Z drugiej strony zaś nie wszystkie próbki pozwalają mi wyrobić sobie zdanie o kosmetyku, bo taka malutka ilość starcza na zbyt krótki czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzje, na pewno będą swietnie opisane:)

    www.madeleinelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już przetestuję,to potem zrecenzuję:)

      Usuń
  24. gratuluję, to miłe ze strony firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome post.love most of the perfume samples.
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses
    GlamourZONE

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo fajnych próbek. Czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Yves Rocher is so awesome!

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez wole najpierw próbke sprawdzic a potem pełnowymiarowy produkt kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo ich! :))

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować ich kosmetyków ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś nie przepadam za próbkami. Z jednej strony fajne, bo można choć odrobinę poznać kosmetyk, z drugiej z autopsji wiem, że jest go tak mało, że nawet nie mam ochoty ich otwierać i leżą w pudle, albo je rozdaje po znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale będziesz testować :DDD

    OdpowiedzUsuń
  33. No nieźle! Teraz będziesz mogła sprawdzić różne produkty, nie tylko kremy! Miałam te próbki, chyba z jakąś paczką przyszły.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie z ich strony, że taką pakę Ci wysłali, co prawda próbki to próbki ale i tak fajnie :)

    Zapraszam na pierwsze ogólnopolskie forum zrzeszające blogerki kosmetyczne, lakieromaniaczki i nie tylko! https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ta marke uwielbiam jesli chodzi o zele pod prysznic i eyeliner:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem ciekawa zapachów:) niedawno przeglądałam ich ofertę i wydają się ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.