='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 6 sierpnia 2013

Witaj BLOGOSFERO !!!


Dzień DOBRY!!!

  Witajcie kochani. To już dzisiaj. Martyna założyła swój własny blog. Czuję się tak inaczej, cieszę się ,że to nareszcie zrobiłam.
Od dawna myślałam o swoim własnym miejscu w sieci, ale zawsze coś mi w tym przeszkadzało. Raz chciałam, później znowu nie miałam zapału do założenia bloga. Ale ,jak już widzicie jednak się zdecydowałam.






Założyłam ten blog, bo chcę się podzielić z Wami moją pasją do życia. Nauka to nie wszystko, więc warto mieć jakąś swoją "odskocznię" od rzeczywistości :) Tutaj będę się dzieliła moimi wrażeniami, pomysłami, recenzjami i wszystkim innym z czym mam do czynienia każdego dnia.




Będę tutaj wrzucała taki mój mały "misz-masz", bo nie potrafię się skupić na tylko jednej kategorii ;) 



Moim tematem przewodnim ( jak myślę ) będzie ciało(tak wiem to może się wydawać śmieszne i dziwne zarazem ).Mam na myśli wszystko co z nim związane - od porad dotyczących zdrowego odżywiania, mojej garderoby ,czyli mody, kilka moich pomysłów na DIY, być może jakieś makijaże, kilka przepisów kulinarnych, jakieś recenzje produktów do ciała i twarzy, również kosmetyków, itp..




Z czasem zobaczymy jak to wszystko się potoczy, a tymczasem "do zobaczenia'.

Całusy.
M.

1 komentarz:

  1. Witaj Martynooo!!!! Czekam na kolejne posty, bo jestem ciekawa o czym chcesz nam dalej pisać!!! Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.