='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 14 sierpnia 2013

PASTELOWE koronki w stylu JAPAN STYLE!!+ świetny sklep z tą odzieżą

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj co nieco o modzie.Chciałabym Wam przedstawić jedne z największych trendów w modzie ostatnich miesięcy.A chodzi tu o kolory PASTELOWE w połączeniu z KORONKĄ.Chcę Wam pokazać kilka stylizacji w stylu Japan Style, bo ostatnio jestem wielką fanką tej mody!:


Nie wiem jak wy,ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju koronkę!!




A powyżej przykładowa stylizacja.

Dlaczego piszę do Was właśnie o rzeczach w tym stylu?Bo niedawno odkryłam bardzo ciekawą stronkę z ubraniami Japan Style!Zauroczyła mnie zdecydowana większość ich ubrań.Główny powód dlaczego ta stronka jest lepsza od produktów japan style sprzedawanych na np.allegro : Bo firma ta nie sprowadza jakichś produktów słabej jakości z Japonii, czy Chin,ale ma własną szwalnię,gdzie szyją ubrania wysokiej jakości!Dodatkowo prowadzą ofertę odzieży znakomitej marki europejskiej: Carlo Lamon .Ich produkty można kupić też na stronie: lamon.pl
Kolejną fajną sprawą jest zorganizowany przez tę firmę program dla blogerek, w którym i ja biorę udział.Jeśli zrobicie post (tak jak ja) dotyczący tej firmy to zostanie przeznaczone 10 zł na DOM DZIECKA w Toruniu.
LINK DO SKLEPU: japanstyle24.pl
LINK DO JEDNEGO Z PRODUKTÓW: bejsbolówka męska
LINK DO PROGRAMU DLA BLOGEREK: http://japanstyle24.pl/Oferta-dla-blogujacych-cinfo-pol-54.html

I to tyle;) 
Czy lubicie taki typ mody??Kupowałyście już produkty tej firmy??

Całusy.
M.

2 komentarze:

  1. prześliczna jest ta sukienka! sama mam parę koronkowych sukienek, ale zdecydowanie więcej mam koronkowych koszulek! :)

    zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem maniaczką tego materiału ;)Już odwiedzam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.