='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 28 sierpnia 2013

Mój strój dnia + szorty DIY !!!

Cześć dziewczyny!!!

W moim poprzednim poście pokazałam Wam makijaż, który miałam na sobie w tym samym dniu, w którym robiłam te zdjęcia. Chciałam Wam pokazać strój, który ostatnio bardzo polubiłam. Jest to połączenie koszuli i szortów, które poniekąd sama zrobiłam:)


W ostatnim czasie,szczególnie w okresie letnim bardzo polubiłam wszelkiego rodzaju szorty. Mam ich bardzo dużo,ale nie wszystkie fasony pasują do mojej sylwetki,więc czasami robię je sama,według własnych upodobań;) Te spodnie, które widzicie na zdjęciach były kiedyś długie. Były to stare brązowe rurki,które obcięłam, przyszyłam materiał w kwiaty i dodałam ćwieki. 


Zauważyłam,że nie tylko ja mam małą obsesję na punkcie szortów, wiele gwiazd też bardzo lubi ten trend. Najlepszym przykładem będzie M.Cyrus, czy Rihanna, które noszą szorty bardzo często


Świetny efekt otrzymamy łącząc szorty z luźnymi jasnymi koszulami, poniżej zdjęcia takich połączeń:


A poniżej kilka moich zdjęć:













 











koszula: no name(stara)
szorty: moje DIY
balerinki: Auchan 

Tak wygląda mój bardzo tani strój dnia;) Lubię "ożywiać" stare ubrania. Warkocz jest w lekkim nieładzie,ale był robiony w pośpiechu. Lubię wzory kwiatowe na ubraniach, tak więc moje buty i spodenki mają taki motyw.

Jeśli chcecie wiedzieć jak zrobiłam ten makijaż,zajrzyjcie do mojego poprzedniego postu:




A tutaj znajdziecie jeszcze jedne szorty,które sama zrobiłam:


Co sądzicie o tym stroju?? Lubicie szorty?? Też przerabiacie starsze ubrania?

Całusy.
M.



52 komentarze:

  1. świetnie Ci wyszły, ja bym je raz podwinęła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka par w wersji krótszej, więc te chciałam zrobić trochę dłuższe:)

      Usuń
  2. Uwielbiam Cię w tych Twoich szortach. :) Szczerze to wyglądają one jak oryginalne ze sklepu i sama bym w nie zainwestowała gdyby miała lepszą figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te szorty(fajny miałaś pomysł na obszycie ich ) ;)
    Fajna stylówa,pasuje ci ;) Makijaż również boskii ;)
    Pozdrawiam ;p
    Zapraszam do mnie:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to mówiłam , ale będę się powtarzać bo muszę... JESTEŚ PIĘKNA! We wszystkim Ci do twarzy! Super outfit! Czekam na więcej i obserwuję!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie przerobiłaś te szorty :) baleriny z Auchan miałam nie raz i są fajne, ale szybko się niszczą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niszczą się szybko,ale są tanie,więc kupiłam:D

      Usuń
  6. uwielbiam szorty :) balerinki bardzo mi się podobają i Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne szorty :D ja nie przerabiam.. nie mam do tego głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie, szorty są świetne! Włosy masz przepiękne, mam nadzieję, że też uda mi się kiedyś takie zapuścić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne te szorty. :) tez chcialam zrobic z taka kieszonka ale nie znalazlam odpowiedniego dla mnie wzoru.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! i piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,super ci wyszły te szorty! Bardzo oryginalne i pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci wyszły te szorty ! *.* ja w te wakacje też przerzuciłam się na krótkie spodenki, sukienki i nie wyobrażam sobie jak będę musiała się przestawić na długie jeansy jak nadejdą chłodniejsze dni :(

    OdpowiedzUsuń
  13. MEGA PAKA KOSMETYKÓW DO WYGRANIA! Zapraszam na rozdanie! http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię szorty, ale krótsze. W takiej długości źle się czuję. Twoje są piękne, pozwolisz że podkradnę Ci pomysł z kwiatowymi elementami? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jestem pod wrażeniem, że sama potrafiłaś zrobić tak piękne szorty! ;) te kwiaty wyglądają przecudnie, zresztą jak Ty cała. ;)
    masz uroczy warkoczyk, bardzo ładnie w nim wyglądasz. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na konkurs na moim blogu, może chciałabyś zrobić sobie prezent i weźmiesz udział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje za tam mile słowa i mam nadzieje, ze uda mi się wejść do programu :)

    Obserwuje i będę wpadac częściej, oczarowal mnie twój blog !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podobają Twoje szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz :) a szorty są fantastyczne :) i bardzo podoba mi się fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw! piękne baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna stylizacja !! :)
    bardzo spodobał mi się twój makeup <33

    Pozdrawiam Lewa♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie zrobiłaś te spodenki. Ogólnie świetnie wyglądasz! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie Ci wyszły! ;)
    fajne połączenie z tą koszulą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię szorty, ale muszą być krótsze niż Twoje ;) Za taką długością nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  24. I love this post! :)

    thank you for your lovely comment ^^

    http://www.dreamloveshop.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szorty mogłyby być trochę krótsze ale to tylko moje zdanie. Jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem,ale stwierdziłam,że do mojej sylwetki taka długość będzie optymalna;)
      Dziękuję;)

      Usuń
  26. bardzo fajny, letni komplecik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł z tym elementem kwiatowym :) bardzo ładne pasz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja raczej nie przerabiam ubrań, bo nie mam za bardzo zdolności ;p Nie odziedziczyłam tego po mamie ;p Szorty są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie ci to wyszło i świetny strój:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szorty są extra!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.