='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 27 sierpnia 2013

Makijaż w odcieniach fioletu!! Idealny dla zielonookich!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj trochę o makijażu. Zrobiłam dla Was kilka zdjęć makijażu, który niedawno wykonałam. Kolory są znowu bardziej odważne, tak jak ostatnio, ale ja lubię się tak "bawić" ;) Zapraszam do krótkiego opisu, jak taki makijaż wykonać. A jest on naprawdę banalny!!






Twarz:
To co zwykle,czyli baza z DAX, podkład z DELII, korektory z CATRICE i puder z HEAN. Kości polliczkowe podkreślone bronzerem z Bell.






Oczy: 
Na brwiach mam kredkę firmy CATICE i cień do brwi firmy Inglot. Jako bazę pod cienie użyłam bazę firmy HEAN. Cienie,jakich użyłam pochodzą głównie z paletki firmy Sleek,a mianowicie ACID. Na górną powiekę nałożyłam fioletowy matowy cień,roztarłam go pod łukiem brwiowym białym cieniem tej samej paletki. Na wewnętrzną część powieki nałożyłam cień w kolorze neonowego różu. Na dolnej powiece użyłam tych samych cieni, a dodatkowo w wewnętrznym kąciku oka jest sypki cień firmy "Dazzle Me" colletion 2000 ( możecie o nim poczytać na blogu mojej siostry o TU). Nad górną linią rzęs nałożyłam eyeliner żelowy firmy essence.Rzęsy podkręciłam zalotką i pomalowałam tuszem firmy Eveline.









Usta:
Nałożyłam tylko balsam do ust firmy Lovely- ten w odcieniu pomarańczy.




Kolory,które są użyte w tym makijażu będą świetnie pasowały dziewczynom o zielonych tęczówkach, ale innym też będzie pasował.




I to już wszystko,mam nadzieję,że post się komuś przyda! Myślę,że ten makijaż będzie idealny na pożegnanie lata:)
P.S. Za niedługo post o stroju dnia z tym makijażem:)

Co myślicie o takim makijażu??Lubicie takie kolory?

Całusy.
M.

P.S.
Zapraszam do głosowania na recenzję masełka do ciała,którą zrobiła moja siostra Natalia;) KLIK

40 komentarzy:

  1. U mnie fiolet bardzo fajnie się spisuje, ale lubię taki nieco zgaszony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolorki, niestety źle w nich wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twoich brązowych oczu też ładnie pasuje! :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne oczka, a makijaż jest ciekawy i pomysłowy, tak poza tym masz śliczną i niespotykaną urodę i piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,jak miło mi słyszeć takie dobre słowa,dziękuję:)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie, odważne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Cię w takich soczystych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo to coś dla mnie :) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zielono niebieskie oczy więc sobie wypróbuję:) Ślicznie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny - rzeczywiście idealnie współgra z pięknymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz piekne wlosy, no i ten cudny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz dobrze w takich kolorach;)
    niestety sle z moja uroda taki kolor pododuje efekt podbilego oka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż ;)
    A jaki kolorek polecasz dla oczu szaro-niebieskich i w dodatku jak się nosi okulary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoim kolorem oczu ładnie będą prezentowały się cienie w kolorze rózowym i fuksjowym,ale to nie jest reguła,możesz próbować z wszystkimi kolorami;)

      Usuń
  13. Wyglądasz szałowo z tym makijażem ! :)

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie- http://madeleinelife.blogspot.com/ , znów jeśli choć trochę Ci się spodobało-zaobserwuj, na pewno się zrewanzuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful!! Purple it's a trend in make up!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Róż Tobie bardzo pasuje :) Ja bym chyba źle się w takim czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy! Wyglądasz w nim genialnie (zresztą jak zwykle więc nie powinnam się ziwić...)! A włoski zwaliły mnie z nóg... Czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne oczy :) I jaki pomysłowy warkocz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.