='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 24 sierpnia 2013

LIEBSTER BLOG AWARD ! nominajca !

Cześć dziewczyny!!!

Bardzo się cieszę, bo zostałam nominowana do nagrody Liebster Award przez gosiamysz.blogspot.com. A poniżej kilka słów o tym:




Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi:
1. Kolor który tego lata króluje w twojej szafie?
  Nie mam konkretnego,ale myślę,że będą to wszystkiego rodzaju pastelowe kolory,które uwielbiam;)
2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
 Lubię czasy w jakich żyjemy, bałabym się wracać do innych epok na długo ze względu na np. samą higienę i dostęp do leków,ale jeśli mogłabym wybrać krótkie wakacje do przeszłości to chciałabym odwiedzić wiek XVIII, a konkretnie jakiś angielski dworek w klimacie " Rozważna i romantyczna".
3. Spodnie czy spódnica?
 Zależy od okazji i pogody;)
4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
 Podzieliłabym się pieniędzmi z najbliższymi,oddałabym też część na jakąś organizację charytatywną. Kupiłabym sobie wszystko to o czym zawsze marzyłam ;D
5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz  i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
 Nigdy nie zapalę papierosa;)Sądzę,że to tylko truje człowieka.
6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie?
 Gdy byłam mała,to na wakacjach pewien facet z innego kraju sobie mnie upodobał i zaczął mi kupować sok i inne pierdoły,pamiętam tylko,że był przebrany za Murzyna i miał wielkie afro. Cała ta sytuacja była dziwna i dość żenująca:P
7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
 Każde wakacje miały w sobie coś szczególnego,ale obecne chyba były najlepsze;)
8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy ?
Pierwsza rzecz jaka mi przyszła na myśl to bajka: "Troll w Nowym Yourku" ,uwielbiałam na to patrzeć,miałam ją na kasecie i oglądałam non stop;)+ wszystkie disnejowskie;P
9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
Coś pomiędzy,bardziej optymistka;)
10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
Och,tego jest dużo,bo jestem kinomaniakiem;) Ostatnio bardzo mi się spodobała saga Zmierzch-czytam 3 część. Jeśli chodzi o film to kilka najświeższych: "Jak urodzić i nie zwariować", "October baby", "Speak", "Jeździec znikąd", "Jeździec bez głowy", "Pitch Perfect", "LOL"....I tak bez końca bym mogła wymieniać:D
11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?
Nie muszę się z nikim zamieniać,ważne że są przy mnie najbliżsi + mój pies i jestem szczęśliwa:)



Moje pytania:
1. Ostatnio obejrzany film?
2. Lubisz nosić makijaż?
3. Który kosmetyk sprawia,że czujesz się pewniejsza siebie?
4. W jakim celu założyłaś blog?
5. Masz jakieś zwierzę?
6. Którą część garderoby kupujesz najczęściej?
7. Kosmetyki jakiej firmy kupujesz najczęściej?
8. Włosy: długie czy krótkie?
9. Lubisz kupować nowe kosmetyki?
10. Czy lubisz kwiaty,które najbardziej?
11. Czy masz jakieś marzenie,które musisz koniecznie spełnić przed śmiercią?

Nominowane osoby:


Jeszcze raz dziękuję za nominację i zapraszam do udzielenia odpowiedzi przez nominowanych;)

Całusy.
M.

17 komentarzy:

  1. fajnie że wzięłaś udział ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :-) Niedługo odpowiem na pytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje. Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za nominacje :) dzis wieczorkiem odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za niminację, już brałam udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę obejrzeć kilka z tych filmów które podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za nominację ;)) już odpowiadałam na pytania w jednym poście , ale myślę , że coś ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem u Ciebie pierwszy raz i na pewno będę wpadać częściej.
    Bardzo lubię czytać ciekawe treści, a tym bardziej uwielbiam zdjęcia i to nieważne, czy z dnia codziennego, mody czy kosmetyku. Pozdrawiam

    Zapraszam również do mnie na konkurs z okazji 1 urodzin mojego bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo tak, każde wakacje są wyjątkowe i magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Ja podziękuję już brałam udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam jestem całkowitą pesymistką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie masz rację, że cofniecie się na stałe odpada, ale na krótką chwilę do innej epoki jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.