='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

KREDKA DO BRWI - CATRICE cosmetics- moja opinia!

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć co ja sądzę o kredce do brwi firmy CATRICE COSMETICS,którą zakupiłam niedawno odwiedzając drogerię HEBE. Nigdy przedtem kredek tego typu nie używałam, a że kończy mi się cień do brwi firmy INGLOT,to postanowiłam, że tym razem wypróbuję kredkę.


Ja zakupiłam tę najjaśniejszą, bo stwierdziłam, że taka najbardziej będzie pasować do mojego koloru włosów. Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, przez co nie oddają dokładnie rzeczywistego koloru, jest on bardziej chłodny niż widzimy powyżej.(Kredka jest nowa, ale niestety w sklepie przyklejono do niej specjalną taśmę,po której odklejeniu oderwał się kawałek brązowej powierzchni).



 A tutaj kilka informacji dotyczących masy,producenta itp.:



Dużym plusem kredki jest grzebyczek, doczepiony na jednym z końców:



A teraz trochę o tym jak rysuje. Jest twarda, ale nie sprawia problemów przy malowaniu.Jeśli linie będą zbyt nienaturalne, to śmiało możemy je rozetrzeć dołączonym grzebyczkiem. Kolor mi pasuje, nie daje sztucznego efektu, a trzyma się cały dzień. Mimo jej całkiem dobrego krycia, ja poprawiam brwi cieniem z Inglota i efekt jest całkiem przyzwoity.




A poniżej zamieszczam zdjęcia z kredką nałożoną na wewnętrznej stronie dłoni (przepraszam za jakość :P) :



 I z lampą:



Jeszcze wszystkie wady i zalety kredki:

+jest dość twarda
+dobrze się ją aplikuje
+kolory(mamy 3 do wyboru)
+grzebyczek w zestawie
+wydajna ( ma ok.17 cm)
+jest trwałą,nie rozmazuje się
+cena - 10,99

- ja nie zauważyłam 

I oto cała moja opinia dotycząca tej kredki,mam nadzieję że komuś się przyda;)

Dajcie znać,jakich Wy używacie produktów do brwi i czy miałyście już styczność z kredką do brwi tej firmy ??

Całusy.
M.

7 komentarzy:

  1. Muszę ją kupic, bo planuję to juz od dawien dawna :) Co do mojego psa to z niego bestia jakich mało. Nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu. W domu to jeszcze jest spokojny, ale tak to musi chodzić na smyczy, bo za nic się nie słucha, byle psa zobaczy to biegnie, nie patrzy czy jest ulica czy nie. czasami to taki wredny jest, że szok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup,nie zawiedziesz się ;) Twój psiak nie jest jedyny z moim jest dokładnie tak samo;D

      Usuń
  2. Jest naprawdę fajna na Twych brwiach i jak widze w domu to naprawdę długo się utrzymuje:) Może jak wykończę moje cienie i kredki to zainwestuję w tą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w sumie nie maluję brwi, ale może kiedyś będę musiała to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam czegoś odpowiedniego do brwi:) Może ta kredka sprawdzi się też u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podkreślać brwi zaczęłam od niedawna. Wybrałam paletkę cieni z Essence. Nie jestem z niej zadowolona w 100%. Ciemny odcień jest za ciemny, jaśniejszy wpada w rudy co przy zbyt mocnym podkreśleniu wygląda u mnie nieładnie. Dodatkowo dołączone szablony są bezużyteczne, mają słabe opakowanie i pędzelek, który jest dla mnie zbyt twardy. A jeśli już o pędzelkach mowa to zapraszam do mnie - dzisiaj dodałam wpis o moim sposobie na suszenie pędzli. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się kiedyś nad nią zastanawiałam,ale kolory mnie nie przekonały,przez zbyt ciepłą kolorystykę,słyszałam,że całkiem fajna jest paletka do brwi z CATRICE,świetne są też cienie z firmy Inglot do brwi no i oczywiście ta kredka!;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.