='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 14 sierpnia 2013

INGRID COSMETICS,eye shadow- co ja o nim sądzę

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym się podzielić z Wami moimi wrażeniami na temat cienia do powiek firmy INGRID. Dostałam go jakieś 2 miesiące temu w paczce z kosmetykami do testowania od firmy Face&Look. 


Informacje ogólne:
  • firma: INGRID COSMETICS
  • cena: próbka darmowa,normalnie ok.10 zł
  • masa: 3g
  • dostępność: allegro
Skład:



Moja opinia:
Moim zdaniem cień ten nie jest najlepszej jakości,pigmentacja jest tak słaba,że nawet nie udało mi się zrobić dla Was swatchy :( Jest całkiem dobry w użyciu do codziennego makijażu,ja niestety go używam bardzo rzadko, bo kolory mi nie odpowiadają. Ogólnie mówiąc najgorszy nie jest, ale mnie nie powala.




Wady i zalety:

+delikatne barwy
+nie podrażnia
+jest praktyczny w użyciu

-słaba pigmentacja

Miałyście cienie tej firmy??Lubicie takie kosmetyki?

Całusy.
M.

7 komentarzy:

  1. Dokładnie ta pigmentacja jest beznadziejna. Ja go używam tylko do rozcierania, ale z wielkim trudem, bo ciężko się go nabiera. ;/
    Bez bazy go nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zbytnio cieni nie używam, jedyne co mam to paletkę oh so special i używam tylko brązu do brwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie dobra pigmentacja to podstawa:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też,niestety ten cień się nie spisuje!;)

      Usuń
  4. trochę dużo parabenów w składzie...ale co do pigmentacji, raczej,to że jest słaba by mi nie przeszkadzało w przypadku tego odcienia. Beżów używam głównie do poprawienia kolorytu powieki, aby wyglądała na zdrowszą. Natomiast w przypadku innych kolorów to faktycznie mógłby być problem. A tak ogólnie to o tej marce nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię cienie w kolorze brązu.
    Używam podkładu tej firmy i jestem z niego zadowolona.
    Pozdrawiam!

    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj jeśli słaba pigmentacja to już nie dla mnie. Rzadko używam cieni, ale jak już się nimi maluję to lubię wyraziste odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.