='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 29 sierpnia 2013

HAUL zakupowy!!! Biedronka i nie tylko:)

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj post o nieco innej tematyce. Chciałabym Wam pokazać moje ostatnie zakupy. Nie będę się rozgadywać, przechodzę do konkretów:


Na początku moje zakupy z Intermarche( właściwie to tylko jeden zakup;)),czyli portfel,który kupiłam za ok. 15 zł. Lubię ten kolor,więc pomyślałam, że go kupię.



Następne będą zakupy z Auchan, są to głównie rzeczy potrzebne mi do szkoły: piórnik( 13 zł), zeszyty i moje ulubione długopisy.





I jeszcze trampki z tego samego sklepu,kosztowały 15-20 zł.




A na końcu małe zdobycze z Biedronki,czyli to słynne już na wielu blogach pudełko z szufladkami ok. 17 zł, które jest teraz nowym domem na moje kosmetyki oraz peeling z Joanny ok. 3,50 zł:)





I jeszcze jeden, najdroższy zakup. Jest to torba z Cropp'a, którą polubiłam od pierwszego spojrzenia na nią. To co w niej lubię najbardziej to jej rozmiar! Jest bardzo duża,jeszcze takiej torebki nie widziałam,pomyślałam że świetnie pomieści wszystkie potrzebne mi rzeczy do szkoły,na dodatek jest bardzo solidnie wykonana. Siostra kupiła sobie taką samą;) Kosztowała ok. 130 zł. 



I to tyle;) 

Dajcie znać w komentarzach, czy macie któryś z tych produktów;)

Całusy.
M.

40 komentarzy:

  1. Z Joanny mam peeling inny zapach. szufladki ciekawe nie zauważyłam ich w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam te długopisy !
    ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego pojemnika ale jakoś mi przeszło a teraz widzę go u Ciebie i już nawet zlokalizowałam gdzie w moim pokoju byłoby jego miejsce więc robi się niebezpiecznie :D
    dodaj kiedyś OOTD z tą torebką bo na zdjęciach nie widać jej wielkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, te szufladki musze sobie kupić o ile jeszcze je gdzieś znajdę. Jeśli masz chwilkę zapraszam do mnie na małe rozdanie i jednocześnie pomoc w konkursie kulinarnym - KLIK - byłabym wdzięczna za głosik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy byłam ostatnio w mojej Biedronce,to było ich tam jeszcze kilka!:)

      Usuń
  4. u mnie nie było tego pudełka-komody :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ten peeling pachnie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny portfel :) Muszę sobie kupić peeling gruszkowy Joanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te szufladki są boskie ! sama chciałam je sobie kupić :)tym bardziej, że jedne, większe szufladki już mam i też z Biedrony :)) mają świetne, żywe kolorki :) cudne po prostu :**

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad kupnem tych szufladek :D ładny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten peeling z Joanny ale o zapachu kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy :) Podoba mi się ten portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię peelingi joanny. Mam wersję truskawkową i granat ;) i widzę już słynne szufladki ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nic do szkoły nie mam oprócz plecaka i piórnika haha:D
    zapraszam do mnie i do obserwowania:) http://xbrittlemind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ochote na to pudełko ale ono jest zdecydowanie za małe jak na moje potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam resztę kosmetyków w innych pojemniczkach;)ale zastanawiam się, czy nie kupić jeszcze jednego!!

      Usuń
  14. A ja nie mam tych szufladek z Biedronki :(
    Nigdy nie mogę ich spotkać ...

    Świetna torba :) I portfelik też mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy :) Ja niestety nie miałabym gdzie postawić takiego pudełeczka na przydasie itp. Równiez mam ten peeling ;) Buty świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu ja nie mam u siebie Auchan, te trampki i piórnik są boskie ! A tę torebkę to bym Ci ukradła, jest cuuuudna :D A ten portfel ciekawy i ładny, przyjaciółka niedługo ma urodziny to chyba czmychnę do intermarche i jej kupię taki, o ile sama sobie nie wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobne szufladki w łazience na rożne bibeloty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thx dear! Followed on GFC and Bloglovin. Follow me back on Bloglovin? <3

    xx

    http://andysparkles.blogspot.de/
    http://www.facebook.com/andysparkles.blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna torebka, ale chyba bym tyle za nią nie dała...
    A te szufladki to bardzo praktyczna rzecz.
    Zapraszam do siebie ;)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić jakąś przez Internet,ale nie ma nigdzie takiej dużej i tak solidnie wykonanej;)

      Usuń
  20. ahhh back to shcool essentials (I cannot read the language but I'm guessing thats what the haul is about?) I used to only look forward to going back to school just for the new stationaries and clothes. I like the the navy and red flats.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te mini peelingi od Joanny :) Fajny piórnik, a o takich szufladkach sama myślę, bo nie mam już gdzie lakierów upychać :P

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne te szufladki, przydalyby mi sie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny jest ten portfel i torba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O pudełeczka z Biedronki! Dzięki nim w końcu zapanował porządek na moim stoliku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten peeling z Joanny :P Ładnie pachnie, a do Cropp'a się też wybieram po torebkę xD Ale nie wiem czy jeszcze będzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są niedawno wprowadzone,więc z pewnością będą!!
      Były jeszcze w kolorze rudym z miedzianymi ćwiekami;)

      Usuń
  26. wszystko mi się podoba. sama mam takie szufladki, są bardzo praktyczne. trzymam w nich kolorówkę

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zakupy. :) Portfel i torebka mają śliczny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam też te pudełka kupić, ale na żywo okazały się dużo mniejsze niż sądziłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.