='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Golden Rose Jolly Jewels & Coral Prosilk DELIA

Cześć dziewczyny!!!

Postanowiłam zrobić  post o lakierach, które w ostatnim czasie bardzo polubiłam,a mam na myśli:






Jako pierwszy pójdzie pod lupę lakier firmy DELIA cosmetics:


Informacje ogólne:

  • firma: DELIA COSMETICS
  • nazwa: CORAL prosilk Nali Enamel
  • cena: ok. 4zł
  • pojemność: 11ml
  • dostępność: Superpharm, inne drogerie ( ja kupiłam w drogerii DODO, której sieć została niedawno zlikwidowana;( )
A poniżej informacje od producenta:






Wady i zalety:

+ utrzymuje się na paznokciach ok.5 dni, potem już zaczyna brzydko schodzić
+cena
+wydajność

-dostępność



Kolejny lakier, który zakupiłam niedawno w sklepie Golden Rose:


Informacje ogólne: 

  • firma: Golden Rose
  • nazwa: GR Jolly Jewels NAIL LACQUER
  • cena: ok.13 zł
  • pojemność: 10,8 ml
  • dostępność: sklepy Golden Rose oraz inne małe drogerie
Poniżej kilka zdjęć z opisem od producenta:





Wady i zalety:

+wydajność
+cena
+dostępność
+ utrzymuje się na paznokciach w stanie idealnym ok.5 dni

-zmywanie to męczarnia:/



Moja opinia:
Lakiery bardzo przypadły mi do gustu, lubię takie połączenia kolorów;) Postanowiłam JJ pomalować tylko dwa palce u dłoni, bo nie chciałam się zbyt długo męczyć ze zmywaniem, ale to już ze względów mojej wygody.
 Poniżej jeszcze kilka zdjęć paznokci:







Co sądzicie o tych lakierach??Podoba Wam się takie połączenie?? Używacie lakierów tej firmy?

Całusy.
M.


47 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wyglada :))
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden Jolly Jewels , świetnie wygląda, ale tak ciężko się zmywa że przez to rzadko go używam

    OdpowiedzUsuń
  3. z brokatowych lakierów mam tylko jeden z kolekcji h&m. już dawno go nie używałam ale chyba jutro to nadrobię bo mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo..widzę nasz wspólny lakier !!! ładne połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tego GR.. trochę dziwny jest, ale w sumie ok :)

    dzięki za obserwowanie, ja też dodaję :) i widzę, że jesteś siostrą Natalii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to ona mnie przekonała,żebym założyła ten blog:)Cieszę się,że obserwujesz!!

      Usuń
  7. Ten GR wygląda ślicznie, choć nie dziwi mnie, że trudno się zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już nie daję rady,to usuwam go pilniczkiem:)

      Usuń
  8. przyciągający oko duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Golden rose te drobinki wyglądają rewelacyjnie na pazurkach !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie tych lakierów jest znakomite i wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery coral prosilk lubię, a do GR jakoś nigdy mi nie po drodze, a ten lakier jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć! :)
    Nominuję Cie do Liebster Award. Więcej informacji oraz pytania u mnie na blogu. Zapraszam :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację,ale niedawno już pisałam odpowiedzi do LB:)

      Usuń
  14. Beauitful manicure!! I love that green nail polish!

    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne pazurkii!
    Uwielbiam te zdobione lakiery z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lakiery z golden rose uwielbiam, nie miałam jeszcze okazji używać tych zdobionych ale te kolory,ach! są takie żywe. ;)
    świetne masz pazurki. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie, ciekawe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie połączenia! Boskie są! ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładnie to wygląda, bardzo mi się podoba ;-) ja z tych lakierów z drobinkami mam tylko ten z H&M , efekt jaki daje na paznokciach bardzo mi się podoba, malowałam paznokcie w środę , a ten z h&m nałożyłam na nie w piątek i do teraz mi trzymie , tylko że pojawia się odrost więc chyba dzisiaj zmaluję coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też dość długo trzyma,zależy jakie czynności w domu wykonuję;) Ale zmywanie to tragedia:/

      Usuń
  20. Miałm wielokrotnie lakiery z Golden Rose i jeszcze mnie nie zawiodły;)
    Lakiery a'la brokatowe zawsze ciężej się zmywa;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te lakiery, a połączenie po prostu cudne.
    Chciałabym mieć je w swojej kolekcji, ale nigdzie na nie jeszcze nie trafiłam. :/

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I have never heard of this company, but I love the color with the sparkle accent!

    Best,
    C

    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  23. masz świetne paznokcie.. takie zadbane! :) lakiery bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,najlepsze to one nie są,ale miło to słyszeć;)

      Usuń
  24. bardzo ładne i ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten lakier Golden Rose :) Myślę, że będzie idealny również do innych kolorów, typu róże czy czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ślicznie to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wygląda ten topper z GR. Mam jeden i też się okropnie męczę ze zmywaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.