='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 16 sierpnia 2013

Golden Rose Impression nail color + Golden Rose Rich color nail laquer

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj parę słów o moich nowych nabytkach z Golden Rose,a mianowicie o lakierach  Impression nail color Rich color nail laquer. 



Oba lakiery bardzo mi się spodobały,więc postanowiłam je połączyć. 




Informacje ogólne o lakierze pierwszym: Golden Rose Impression nail color:



  • firma: Golden Rose
  • nazwa: Impression nail color
  • cena: ok. 13 zł
  • pojemność: 11,5 ml
  • dostępność: salony Golden Rose, allegro




  • Długo się zastanawiałam zanim wybrałam ten kolor,ponieważ inne lakiery z tej serii również przypadły mi do gustu! W tym spodobały mi się te śliczne turkusowe drobinki,które pięknie kontrastują na czarnych.


    Poniżej kilka informacji o lakierze: 




    A tutaj już moje paznokcie. Niestety długość taka a nie inna,bo ostatnio są bardzo łamliwe:(


    Jako bazę użyłam lakier tej samej firmy,o pięknym koralowym kolorze:


    Informacje ogólne:
    • firma: Golden Rose
    • nazwa: Rich color nail laquer 
    • cena: ok. 5 zł
    • dostępność: salony Golden Rose, allegro



    I kilka informacji od producenta:





    Moja opinia:
    Lakiery (OBA) są świetne.Utrzymują się spokojnie co najmniej 4 dni.Jeśli chodzi o ten koralowy,to uwielbiam go za ten idealny pędzelek,którym sto razy lepiej się maluje,dodatkowo już jedna warstwa tego lakieru wygląda całkiem przyzwoicie!!Lakier,który nałożyłam na niego również bardzo lubię,jedynym minusem jest to,że dość trudno się go zmywa,ale dla tego efektu ,myślę, warto pocierpieć!Z lakierami tego typu można poszaleć i efekt końcowy zależy wyłącznie od Waszej inwencji twórczej;)

    Wady i zalety:

    +długo utrzymują się na paznokciach
    +cena
    +dostępność
    +kolory

    - ten drugi trochę ciężko się zmywa

    Chcę dodać,że na oba lakiery,żeby je utrwalić nałożyłam lakier matowy firmy Manhattan,który zdecydowanie jest moim ulubieńcem! Poniżej jeszcze kilka zdjęć moich paznokci:









    A tutaj w sztucznym oświetleniu:


    Mam nadzieję,że Was nie przeraziłam moimi pazurkami:)Przeważnie są długie,raz owalne,raz kwadratowe,ale gdy są wakacje i często robię dużo czynności w domu,porządki czy inne rzeczy, to moje paznokcie uwielbiają się łamać.


    Używałyście już lakierów tej firmy??Lubicie je?

    Całusy.
    M.

    39 komentarzy:

    1. Efekt świetny. Juz nie potrafię się doczekać kiedy go uzyję sis:)

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetne zestawienie kolorów :)
      Podoba mi się :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetny efekt i zdjęcia. :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Looks amazing!

      http://justaddcakeuk.blogspot.co.uk/

      OdpowiedzUsuń
    5. Też lubię lakiery GR :))

      Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
      Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. Oba lakiery są śliczne, a w połączeniu...cudo!:)

      OdpowiedzUsuń
    7. I love this post! the photos are good <3

      I would be glad to keep in touch with you.
      Let's follow each other on GFC and Bloglovin! <3

      http://www.dreamloveshop.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. fajny efekt, z przyjemnością obserwuję

      OdpowiedzUsuń
    9. Smakowicie wyglądają te pazurki .Dlaczego smakowicie ? A no bo skojarzyły mi się z tymi " wiórkami " którymi kiedyś posypywało się ciasta ( nie wiem czy teraz też się tego używa :D )
      Pozdraiwam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mi też się z tym od razu skojarzyły!;)

        Usuń
    10. Efekt taki, że sama zakupie te lakiery :) Super że je połączyłaś :) Prezentuje się świetnie :)

      Dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie :)

      OdpowiedzUsuń
    11. świetnie! coś innego niż zwykły kolor :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Nie wiedziałam, że golden rose wydał taki lakier, chyba się skuszę na niego:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tych kolorów jest mnóstwo z chęcią kupiłabym całą serię;)

        Usuń
    13. Super połączenie! Ostatnio patrzałam za tym lakierem w sklepie - następnym razem na pewno go kupię! ;) Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    14. Muszę wypróbować ;]
      Świetny blog !
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Veneaa:*
      http://veneaa.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    15. Nice post
      Do you wanna follow each other via bloglovin?
      Let me know
      Kisses

      www.deeaella.blogspot.ro

      OdpowiedzUsuń
    16. Tnx a lot
      Following you back
      Kisses

      www.deeaella.blogspot.ro

      OdpowiedzUsuń
    17. Love this!! you have a very pretty blog!
      antoofortique.blogspot.no

      OdpowiedzUsuń
    18. Wow, love it ♥


      You got a great Blog.
      Would you like to follow each other?
      Just let me know ;)
      My Blog: Strike a Pose

      OdpowiedzUsuń
    19. podobny efekt uzyskuję używając lakieru z H&M "Glitter Nail Polish" :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Beautiful colours and designs <3

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
    Martyna.