='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

GARNIER FRUCTIS szampon wzmacniający SIŁA i BLASK 2w1

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj opowiem Wam trochę o szamponie firmy Garnier,który kupiłam jakiś czas temu.



Poniżej kilka zdjęć produktu:



Informacje ogólne:

  • firma: GARNIER
  • nazwa: GARNIER FRUCTIS szampon wzmacniający SIŁA I BLASK 2W1 do włosów normalnych
  • cena: ok. 7 zł
  • pojemność: 400 ml
  • dostępność: wszytkie drogerie typu Rossmann oraz inne markety




Z tyłu:



Informacje od producenta:



Skład:




Moja opinia:
Szampon dość dobrze sobie radził z moimi długimi włosami. Już po jednym umyciu włosy stają się miększe. Najbardziej lubię jego zapach. Jest cytrusowy, za co ma u mnie naprawdę duży plus!! Używam go głównie na wyjazdach, bo jest najodpowiedniejszej wielkości do podróży. W domu stosuje go głównie moja mama, bo bardzo dobrze sprawdza się na jej kręconych włosach. Ja często zmieniam szampony, bo lubię sprawdzać różne nowości. Ten szampon mnie jeszcze nie zawiódł, już po nałożeniu małej ilości włosy się pienią. Po wyschnięciu są w dotyku bardziej miękkie i nie elektryzują się. Mogłabym go spokojnie zostawić bez odżywki, bo włosy są po nim mięciutkie i bardziej lśniące!Ogólnie mogę powiedzieć,że szampon jest godny polecenia!!

Post z paznokciami z powyższego zdjęcia pojawi się za niedługo!!:)



Wady i zalety:

+ cena
+ włosy są po nim mięciutkie
+ włosy się łątwiej rozczesują
+ są lśniące
+ kocham ten zapach
+ łatwo się pieni
+dostępność

- nienawidzę go otwierać,raz złamałam sobie na nim paznokieć;P

Polecam go osobom, które nie lubią nakłądać na włosy dodatkowych odżywek lub masek do włosów,a chcą mieć gładkie i lśniące włosy;)

Używałyście ten szampon?? Lubicie takie zapachy?

Całusy.
M.

30 komentarzy:

  1. bardzo lubię zapach fructisów ale dawno żadnego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam odżywki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Za niedługo dodam więcej zdjęć!!

      Usuń
  4. Lubię ich szampony, ale dawno ich nie używałam. Być może podkradnę CI;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą serie ;)
    Używam już od dawna tylko szamponów tej firmy.

    Obserwuję i zapraszam do mnie --> http://blogujaca-para.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie używałam ale lubię te szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam tego jeszcze, pazurki się fajnie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowość jak dla mnie :). Kciuk i serdeczny świetnie się prezentują :D :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używałam odżywek z garniera i rzeczywiście otwieranie to porażka :) masz bardzo ładny kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem zakochana w Twoich włosach ! a szamponu jeszcze nie miałam ;) . cudowne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Garnier Fructis ma świetne zapachy, nie raz mam szampony tej serii w łapkach, ale po przeczytaniu składu niestety zostają na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo!
      w ogóle do mnie nie przemawiają szampony 2 w 1 :(

      Usuń
  12. bardzo lubię kosmetyki z Garniera :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your nails! I do enjoy the smell of this shampoo, but I don't actually think it does a good job. I felt like it left residue of after continued use, did you experience that at all?

    Best,
    C

    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really like this shampoo,and I don't feel that after using this..

      Usuń
  14. Jeszcze go nie znam ale może przy okazji, choć wolę normalne niż 2 w 1. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze szamponu z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się w 100% otwieranie to ma koszmarne ! Ja też nie raz połamałam pazury na nim !! ( teraz otwieram zazwyczaj zębami :D ) . Uwielbiam szampony z Garniera i miałam ich już mase za sobą , ale wolę te zwyczajne niż 2w1 ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o zapach, to rzeczywiście wielki plus :) Lubię szampony Garniera głównie przez to jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię szampony tej firmy :) też często łamię przy otwieraniu paznokieć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś namiętnie używałam Fructisa, a teraz nie pamiętam kiedy ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ten szampon nie przeciąża włosów? wspomniałaś, że można go stosować bez odżywki a obawiam się, że moje cienkie włosy pod koniec dnia mogłyby być oklapnięte i przetłuszczone..
    P.S. dziwnie mi się czyta odmianę "miększe" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obciąża włosów,ja też mam z natury cienkie włosy i nie są przetłuszczone pod koniec dnia:)
      Dzięki za poprawkę,każdemu wkradną się jakieś małe błędy:P

      Usuń
  21. Ja do Garnier Fructis mam wielki sentyment i bardzo lubię !
    A, tak poza tym widzę, że u Ciebie rodzinnie, miło tak no i zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia ! Ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  22. używałam kiedyś Garniera ;)
    teraz wolę Timotei ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedynym szamponem, któremu ufam jest Head&Shoulders ;p

    Dodałam do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go kiedyś wypróbować;)
      Dziękuję za obserwowanie!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.