='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 22 sierpnia 2013

BEŻ + CZERŃ = mój elegancki strój dnia !

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam zaprezentować dziś moją propozycję na "elegancki strój",którą ostatnio miałam na sobie.Lubię tego typu sukienki,mam ich dość sporo.


Tym razem padło na prostą beżową sukienkę z czarnym koronkowym akcentem. Dodatkowo zauważyłam,że wiele gwiazd również lubi takie połączenia.Zapraszam do oglądania:)




A teraz reszta moich zdjęć:


















SUKIENKA: VENUS allegro
TOREBKA: DESIGN INTERNATIONAL stara od mamy
SZPILKI: ZARA
PIERŚCIONKI: C&A
BRANSOLETKI: C&A
KOLCZYKI: allegro

I to tyle.Mam nadzieję,że Was nie przestraszyłam swoją "osobą".Miałam obawy co do tych zdjęć,ale trudno, dodałam;) Mam nadzieję,że Was nieco zainspirowałam do tego rodzaju sukienek.Ja jak już kiedyś pisałam uwielbiam akcenty koronkowe i takie kolory.

Czy macie w swojej szafie sukienki tego typu??Lubicie takie połączenia kolorów??

Całusy.
M.

42 komentarze:

  1. Great look! Love the boldness and insta-chic that black and white have together.
    Following you back dear! Keep in touch.

    Best,
    C
    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wszystko ze sobą wygląda. Ja też lubię połączenia czerni i bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie, myśle że nadaje się na każda okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Podoba mi się bardzo ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing!♥ love the bag!:) I followed you on bloglovin (petra lorencová)♥ you can follow me back if you'd like;) Love,

    www.lorietta.cz


    My Bloglovin profile

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :)
    ale ja wybrałabym inne buty, mam wrażenie, że te skracają Ci nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mamy kolejną gwiazdkę ;D ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)
    a na maść benzacne uważaj , trzeba jej stosować na prawdę malutko i najlepiej na jakiś krem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka, wyglądasz jak gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zwykła a ta koronka dodaje jej takiego szyku i elegancji. Piękna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Cię w niej:) Ślicznie wyglądasz :) Czekam na następną sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka :) Jesteś bardzo ładna i przypominasz mi trochę Rihannę :DD Mam nadzieję, że odbierzesz to jako komplement xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz to słyszę,ale dziękuję za komplement;)!

      Usuń
  13. Faktycznie jestes do niej podobna lekko :))
    Kiecka genialna, wogóle ty jestes bardzo ładna.
    Fajny masz typ urody :)

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje Ci taki krój sukienki :). Bardzo elegancki strój :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sukienka:) No i te buty jak do niej pasują:) Super, mnie inspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały strój dnia, wyglądasz w nim świetnie, ta koronka przy sukience jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka :)

    Zapraszam do odwiedzenia i obserwacji mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    Ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog obserwuje ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudnie! Pozdrawiam. :)
    http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także uwielbiam zestawienie bieli i czerni :) To jest coś pięknego :)
    Na zdjęciach widzę Olivię Wilde <3 Bardzo lubię tę aktorkę ;)
    Super wyszłaś na zdjęciach :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo podoba mi sie Twój makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, elegancko i z klasą ;)

    Dodałam do blogrolla aby być na bieżąco z notkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.