='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 15 sierpnia 2013

BELL,bronzer z Biedronki,moja opinia !

Cześć dziewczyny!!!

Niedawno przechodząc koło półki z kosmetykami firmy BELL w Biedronce natknęłam się na bronzer do policzków tej firmy.Cena była niska,więc postanowiłam kupić i przetestować;)


Informacje ogólne o produkcie:
  • firma: BELL
  • cena: ok. 5 zł
  • opakowanie: okrągłe,plastikowe,odkręcane
  • dostępność: sklepy Biedronka
  • masa: 9g



Bronzer ma dwa kolory,jeden z nich jest jasny jak skóra mojej twarzy,drugi jest ciemny- nim właśnie podkreślam kości policzkowe.


Jeszcze kilka swatchy:






Moja opinia:
Kosmetyk ten spisuje się bardzo dobrze. Ja tej jaśniejszej części używam czasami jako zwykłego pudru,ciemniejszą częścią zaznaczam kości policzkowe. Można powiedzieć, że jest to takie 2 w 1. Jeśli chodzi o pigmentację,to muszę przyznać,że jest bardzo dobra. Musimy niestety uważać z ilością nabieranego na pędzel produktu. Ja dosłownie przyłożę pędzel i już mam na nim tyle produktu,że spokojnie wystarczy na jeden policzek.Produkt jest bardzo wydajny!Kolor na pierwszym zdjęciu w tym poście najlepiej oddaje kolor rzeczywisty.Moim zdaniem kosmetyk ten ja za tak niską cenę spisuje się bardzo dobrze,polecam ,warto wypróbować!Warto dodać,że nie posiada brokatów i innych "pereł" z czego ja jestem zadowolona,bo do tych spraw wolę takie maty.

Wady i zalety bronzera:

+cena
+jakość
+kolor
+wydajność
+dostępność
+trwałość
+dwa sposoby zastosowania

-dla mnie małym minusem jest to,że kosmetyk "nabiera" się na pędzel w tak dużej ilości,ale to już zależy od własnych upodobań.

Miłałyście ten produkt??Co o nim sądzicie?

Całusy.
M.

22 komentarze:

  1. Nice post!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dużo lepszy od brązów z Miss Sporty!
    Świetnie się nabiera. Nie robi plam. A kolorkami można wykonać piękne cieniowanie policzków. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie go używam jestem zadowlona, bo daje bardzo ładny naturalny efekt i nie robi plam po kilku godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Bell mam róż do policzków i bardzo go lubię używać. Z chęcią kupię ten bronzer.

    Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful post...I like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim faworytem wśród bronzerów jest tanioszka z W7 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z bell to juz nic nie mam kiedys mialam szuflade pelna blyszczykow:) bardzo fajny bronzer

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad nim w sklepie i w końcu odpuściłam. Teraz chyba żałuję:/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam bronzero/róż z W7 i jestem zadowolona ;p
    / miałam raz mgiełkę z Avonu, czułam w niej jedynie alkohol :( Jaki masz zapach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful post; I loved it!xo
    Follow me on GFC and Bloglovin’ and I'll follow back! Let me know when you’re done over on my blog:)x
    Also, I have a giveaway going on in my blog. Feel free to enter it HERE
    Teeniolect
    Teeniolect on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor, lubię takie biedronkowe odkrycia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Visit me on
    circleofchaos on mystylehit.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Always on the hunt for the perfect bronzer. Maybe this is the one? haha
    Perhaps you would like to follow on GFC and bloglovin?

    Best,
    C

    ican'taffordmylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey! I'm now following you via GFC and Bloglovin'! Thank you so much for the follow, keep in contact:)xo
    Teeniolect
    Teeniolect on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much for your visit! I follow you by Bloglovin!
    Want us to follow with GFC? let me know...

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra pigmentacja to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.