='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Baza wygładzająco- rozświetlająca Cashmere Secret Glam od DAX cosmetics

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat bazy pod makijaż firmy DAX COSMETICS,którą dostałam jakieś 2 miesiące temu razem z próbkami innych kosmetyków w paczce od Face&Look.



Dostałam kosmetyki za darmo i wcale nie jestem zobowiązana przez tę firmę,żeby robić jakieś recenzje. Piszę o tej bazie, bo bardzo mi się spodobała i chciałabym Was do niej zachęcić.Z góry uprzedzam,że kosmetyku w takiej wersji jaką ja mam nie kupicie,bo to jest próbka.W oryginale baza ma 30 ml i kosztuje ok. 35 zł. Moja próbka ma 15 ml i jest bardzo wydajna;)



Informacje ogólne o tym produkcie:

  • firma: DAX COSMETICS
  • nazwa: BAZA WYGŁADZAJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCA Cashmere SECRET GLAM #D Silicone MICRO-NET
  • pojemność: 15 ml (orginalna 30 ml)
  • cena: ja mam darmową próbkę( normalnie ok.35 zł)
  • dostępność: Rossmann, Hebe, Superpharm, Natura
  • zapach: delikatny,prawie niewyczuwalny




A poniżej informacje od producenta:


   


Jakość zdjęć nie jest dobra,więc napiszę Wam co mówi producent:
"Kaszmirowa baza rozświetlająca do każdego rodzaju cery, bez ograniczenia wieku."
"STOSOWANIE: Bazę nakładać po oczyszczeniu skóry i nałożeniu kremu pielęgnacyjnego.Bazę można stosować zarówno pod makijaż jak i bez niego."
"Przebadana dermatologicznie"
"SKŁADNIKI: Cyclopentasiloxanoe, Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Mica, Tin Oxide, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum, CI 77891, CI 77491."



Ja używam tej bazy dość często,a zużycie jest niewielki. Już mała ilość wystarczy aby pokryć skórę całej twarzy. Stosuję ją pod makijaż zamiast kremu lub na krem. Jeśli chodzi o konsystencję,to jest dość gęsta,ale bardzo jedwabista. Baza jest delikatnie perłowa, co możecie zauważyć na zdjęciach,ale po nałożeniu na twarz efekt jest bardzo naturalny.
Poniżej zamieszczam zdjęcia bazy na mojej ręce:





Moja opinia:
Polubiłam tę bazę już po pierwszym użyciu. Moja skóra jest po niej gładka i ma bardzo delikatny naturalny połysk. Ja nakładam na nią podkład i dobrze trzyma się cały dzień. Producent mówi,że można nic nie nakładać na bazę,bo przyznaję,że skóra z samą bazą jest ładnie rozświetlona,ale ja muszę coś na nią nałożyć, ze względu na jakieś przebarwienia skóry. Nie warzy się na mojej buzi, jest wytrzymała.Jeśli chodzi o zapach,to jest on bardzo delikatny,  przyjemny, nie śmierdzi. Dużym plusem jest to, że całkiem szybko się wchłania i nie wysusza mojej skóry. Mam cerę tłustą i bałam się, że używając tej bazy będę się bardziej świecić lub wyskoczą mi jakieś "niespodzianki",ale nic z tych rzeczy. Jednym minusem jest jej cena, bo te 35 zł to trochę za dużo. Uważam, że jeśli szukacie dobrej bazy po makijaż to polecam to cudo;)

Wady i zalety:

+wydajność
+nie wysusza
+podkład długo się trzyma i nie roluje
+ma delikatny zapach
+nie zapycha porów
+cera jest miękka i gładka w dotyku
+łatwiej się na niej rozprowadza podkład

-cena

Miałyście tę bazę??Może polecicie mi jakieś inne dobre bazy? Piszcie w komentarzach !:)

Całusy.
M.

43 komentarze:

  1. great post ^^
    thanks for your lovely comment^^
    wanna follow each other on GFC and Bloglovin? :)

    check out my new post <3
    http://www.dreamloveshop.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam bazy od Lirene ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja próbowałam już 3 bazy pod makijaż: Ingrid, Wibo i Dax, ale ze wszystkich tych trzech najlepiej sprawdza mi się ta z Dax, dopiero potem Ingrid no i na końcu Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę bazę, jest całkiem fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak widzę bazy pod makijaż, to pierwsze co mi się nasuwa, to pytanie, czy nie zapycha? ale w Twojej recenzji znalazłam odpowiedź:) też mam problem z niespodziankami i świeceniem się skóry, może wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się baz,ja też na początku byłam dość sceptycznie do nich nastawiona,ale zostałam mile zaskoczona!;)

      Usuń
  6. boję się baz, ze względu na zapychanie , ale wystarczy zmyć je jakimś olejem i nic nie zapcha ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka baza jak Dax na pewno nie będzie Ci zapychać. Tylko zastanawiam się co chcesz zmywać tym olejkim bazę? W takim momencie pojawia sie pytanie po co dawać baze skoro chcesz ją zmyć?

      Usuń
  7. Brzmi ciekawie , chyba jak skończę swoją to zaopatrzę się w taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna recenzja!
    Swietny blog, jesli chcialabys obserwowac, daj znac w komentarzu, na pewno sie odwdziecze :)
    Pozdrowienia!
    Gosia

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie używałam nigdy żadnej bazy, ale muszę znaleźć sobie jakąś matującą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespecjalnie przepadam za kosmetykami rozświetlającymi(pomijając balsam, od czasu do czasu:)), więc kosmetyka raczej nie dla mnie. Ale recenzja bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że mam tłustą skórę, bo baza wydaje się być naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydała by mi się baza
    rozświetliłaby cerę i przedłuzyła trwalość makijażu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie napisana opinia, może kiedyś sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo nigdy jej nie widziałam :)
    świetne napisana recenzja ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie stosowałam żadnej bazy, ale teraz pora to zmienić, bo potrzebuję jakieś do weselnego makijażu, by ten utrzymał się odpowiednio długo. Dzięki Twojemu postowi chyba kupię właśnie tą, o ile ją znajdę, bo nigdy nie widziałam jej na półce w żadnej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj w internecie poszperać;)Jak jej nie znajdziesz to polecam Ci bazę firmy Ingrid,też jest całkiem dobra!

      Usuń
  16. nigdy nie miałam żadnej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. havent seen this around.. great review tho :)

    would you like to follow each other?
    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam inną bazę z Daxa i miło ją wspominam. Używałam jej tylko na imprezy i makijaż trzymał się całą noc. Na co dzień mnie zapychała niestety

    OdpowiedzUsuń
  19. zapowiada się ciekawie, a używałaś jakiejś innej ? bo planuje zakup bazy teraz, a nie używałam jeszcze żadnej, tylko próbki, ale nie pamiętam nawet już jakich firm :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze używałam bazy z Ingrid,która jest też całkiem dobra,choć ta jest moim zdaniem lepsza;)Siostra używała też bazy z Wibo,ale ta według niej też jest dużo lepsza!

      Usuń
  20. Nie używam takich baz, za to mam z Daxa bazę pod cienie i jest OK. Mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo o niej dobrego słyszałam,może jak zużyję moją bazę z Hean,to kupię Daxa;)

      Usuń
  21. Such a great review and thanks for the tips! xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  22. Great review, very detailed!
    Would love to have us follow each other. Let me know ! :)
    ♥Stacey Nguyen

    www.trendyoutings.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używałam tylko bazy z Kobo, średnio się spisała...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie używałam bazy pod makijaż, moja twarz ich nie przyjmowała niestety..
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ją mam, użyłam parę razy i byłam zadowolona ;) W sensie, też mam tą próbkę od F&L :) Dax ma dobre bazy ;) Mam wygładzającą pełnowymiarową i też jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować tę ich bazę pod cienie!!;)

      Usuń
  26. też mam próbkę z paczki F&L, po nałożeniu czuję się taka gładka ;D oraz potwierdzam wydajność (choć ja ją od święta używam)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tej bazy, ale świetnie rozświetla ;) Spodobała mi się ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.